Saturday, January 29, 2011

...WikeN...

Huu..finally, tiba jgk ari yang dinanti2..^^ owh wiken~ terasa begitu lambat kedatanganmu kali ini..y?? xkan terkandas dalam kesesakan lalulintas kot..atau, adakah hanya gue yang berperasaan begitu?? hee >.<


adakah icon ini bisa menggambarkan betapa gue begitu inginkan kehadiran wiken? hihihi malu i.. =P

1st of all, of coz..sleep tite is number 1..hee ^^
dear Emma Chan, please take ur taem..don't be shy2 k..=P

lepas tu, apa lagi..bersantai2 yuk~
wiken adalah masa untuk berehat rehatan dan bermenung menungan..
tapi kebiasaannya, gue hanya akan berguling gulingan diwaktu petang sahaja..
(tengahari gi mana sih??) hee  =P

Hm..maybe esok gue bisa meluangkan sedikit masa untuk menonton sambungan citer Marry Me Mary yang nggak sempat ditonton lagi 6 episode i guess? hehehe kangen bangat sama hyung nim + wi mary~


huu..setiap kali wiken, makan taem gue misti berubah ubah n akan tidak menentu..gue pernah nggak makan nasi selama dua hari berturut2? bio betoi..ish3..nie ape kes?? kes malas nak turun makan laa..ape lagi..kui3,


huk3..nie satu hal..anti tol gue ngan basuh membasuh nie..alangkah indahnya hidup ini andai ada bibik yang sudi basuhkan baju2 wngi gue setiap hujung minggu..hihihi ^^

nie lak, tak laen dan tak bukan semestinya sambungan kepada adegan basuh membasuh tadi..huhuhu kalau dah basuh pon gue malas, apatah lagi jemur menjemur..huk3,


nie pon sama..leceh tol la lipat melipat nie..kalaulah almari baju itu gue sorang yang punya, akan gue sumbat baju2 ini sepadat padatnya..biar puas hati ini..hahaha


hee..ini adalah rutin harian gue..sekali termiss, huh..memang gelisah habis..memang tak leh lawan laa ngan cacing yang tengah kepanasan tu..hik3, =P

No comments: