Tuesday, August 19, 2014

Mikail Turns 1

Assalamualaikum w.b.t.. =')

Alhamdulillah, 13/8 lepas mikail dah pon genap setahun.. selamat hari lahir sygku mikail~ dah besar anak teruna ibu nie, hihihi 16/8 pulak kitorang ada wat majlis kecil-kecilan utk mikail.. jemput adik beradik n sedara mara je..hihihi walaupun penat, tapi hasilnya gue puas hati sangat2.. =')

kreatif jgk c eraziwan nie ek, dia la yg p tampal satu2 belon2 nie..hihihi

decoration nie pulak idea gue, kitorang pakat2 tiup belon2 nie n pkat2 gantung sama2..hik3,

kek shin chan berperisa orange..not bad la, hihi tapi akak2 gue pakat tanya nape x pakai gambar mikail aje? ha ah kan, x terfikir pulak gue, tgk la next year mcm mana.. =P

menu utama - nasi ayam yg dimasak oleh gue, nasib baek dapat feedback yg positif daripada tetamu2..hehehe

mikail - ibu, betul ke adik dah setahun?
ibu - ye, betul syg..

mikail - yeay, titew dah setahun! =D

tq mak ngah + mak lang + pak muda sebab bagi hadiah2 nie..titew suka sgt2! - mikail

Majlis start lepas asar, pukul 10 malam baru selesai..hihi cian mikail dapat skit je hadiah, bukan apa.. walaupun gue jemput ramai sedara mara, tapi gue segan nak bagitau dorang nie majlis mikail, gue juz bagitau buat makan2 je.. so, diorang sume ingat gue buat open house..hik3,

C.L.I.C.K.2