Thursday, January 3, 2013

Syahdu di tahun baru..

Wah, sudah masuk tahun 2013 lah! salam tahun baru buat teman2 semua..hehehe rasa macam x percaya aje yang gue sekarang nih da berumur 24 tahun..rasa macam baru semalam gue dk beria celebrated bufday yang ke-18..boleh macam tu? hahaha =P

Tapi xkesah la pape pon kan, janji bahagia sudah..hihi tapi seminggu dua nih gue memang terlebih bahagia pon..maklum la, seminggu family yang tercinta datang melepak kat kl nih.. walaupun seminggu aje, tapi ok la tu..terubat la jugak rindu nih kan..=')

Aktiviti gue di tahun baru pulak, kitorang seramai 9 orang berkonvoi sebanyak 2 buah kereta untuk p hantar adik bongsu gue ke sekolah berasramanya yang bertempat di selandar, melaka.. memori semalam masih terbayang2 lagi dalam ingatan gue nih..

Mau x terbayang, sayu betul rasa hati nih bila nampak adik bongsu gue tu bersalam-salaman + berpeluk-pelukan dengan mak ayah gue sambil menangis-nangis sampaikan mak ayah gue pon da xdapat nak bendung kesedihan mereka da selain turut sama menangis..hihihi

kenangan di istana kesultanan melaka - 01/01/13


17 comments:

Miss Nurun said...

sy ingt tu rumah di negeri sembilan. melaka rupanya...

abah khalisha said...

cantik istana lama.

p/s: a'ah ada syarat jg.Kn ikut syarat yg telah ditetapkan KWSP iaitu kena melebihi had simpanan asas br leh wat pelaburan gn akaun 1 tu..

contoh : kalau umur 23 kn ada simpanan asas dlm akaun 1 RM7K..kalau lebih dr tu br leh buat..Klu umur 25 kena ada simpanan asas RM9K..nak tau detail leh je emailkan tnya apa yg nk tau.

Mizz ErMa said...

miss nurun : lebih kurang sama aje kan? hihi

Mizz ErMa said...

abah : cantik kan..hihi 0o, mcm tu ke..

CiK FizA said...

cantik la istana lama tuh. hee. bestnya g jalan2 ngn fmly kan ;)

ehemm ehemm. cik emma msti nangis jgk kan ? ^___*

Tihara said...

takpe..moga dia berjaya..akak pun ingatkan istana seri menanti tu :)

HeNRieTTa JoSe said...

Dah lamer xtrun melaka....ada rezki, nk trun selatan men camera....

Ann Ishak said...

erma tak nangis sama kew :P

izfanora said...

cantik r.. selalu ke melaka, tp xpnh singgah tempat2 best.. asyik lepak umh kakak jer.. :)

MaYa MustWany said...

ringkas tapi padat~!

adda siempre said...

wah..sob3 sedih plop ak baca entry mu kali ni maa....ak dapat rasa gano prasaan adik n mok ayah mu bila berpisah ngn anak bongsu lamo2 kan?huhuhu!!!

RealNS said...

biasa la tu . maybe sebab jauh(?).lame2 okay la tu . btw sis , maaf sbb dah lame tak jenguk blog sis !

CekbOlat-bOlat said...

melakaaa . melakaaa . im cominnnn . haha

Cik Yatt said...

msti adik bngsu manjakan..hehe

Mira said...

takpa kak. nanti free bila-bila boelh g melawat dia. seronoknya jalan-jalan..hihi

The ShomeL TwinZ said...

cantik rumah nie, melaka kat mne tmpt nie..?

nurul said...

nice!www.the-simpleme.blogspot.com

C.L.I.C.K.2