Wednesday, June 25, 2014

Wordless Wednesday ;)

Assalamualaikum w.b.t.. =')


sebab...


p/s : sharing is caring! jom sama2 rasai penangan esp nie sempena ramadhan yang bakal tiba lagi beberapa hari je.. ;)
#016-2706499

10 comments:

safurara said...

bulan puasa kena minum ni.hehehe

Kakzakie said...

heee.... cumilnya awak. Auntie nak beli awak buleh?

Fifi Nadhrah said...

fifi memang tak disiplin.. kalau beli mesti minum sekali 2 je..

HeNRieTTa JoSe said...

shaklee skank ramai yg dah cuba n bg testi...

Zila Zainal said...

Hehehe cumel laa anak awak ni emma. kita pun minum esp jugak. susu mencurah2 ekekeke

~MommyAqilMedina~ said...

Wahh banyak betul khasiat dia kan..nanti kalau aida teringin nak minum, aida contact erma ye.. :)

hana hadi said...

Comel model:)

BUNDA a.k.a KN said...

Comelnyer kamu...boleh jadi model shaklee ni..

eira eixora said...

dah besar dia.

Zila Zainal said...

cumel la anak awak emma. putih pulak tuh hehe. jambu gitttew