Wednesday, June 25, 2014

Wordless Wednesday ;)

Assalamualaikum w.b.t.. =')


sebab...


p/s : sharing is caring! jom sama2 rasai penangan esp nie sempena ramadhan yang bakal tiba lagi beberapa hari je.. ;)
#016-2706499

10 comments:

safurara said...

bulan puasa kena minum ni.hehehe

Kakzakie said...

heee.... cumilnya awak. Auntie nak beli awak buleh?

Fifi Nadhrah said...

fifi memang tak disiplin.. kalau beli mesti minum sekali 2 je..

HeNRieTTa JoSe said...

shaklee skank ramai yg dah cuba n bg testi...

Zila Zainal said...

Hehehe cumel laa anak awak ni emma. kita pun minum esp jugak. susu mencurah2 ekekeke

~MommyAqilMedina~ said...

Wahh banyak betul khasiat dia kan..nanti kalau aida teringin nak minum, aida contact erma ye.. :)

hana hadi said...

Comel model:)

BUNDA a.k.a KN said...

Comelnyer kamu...boleh jadi model shaklee ni..

eira eixora said...

dah besar dia.

Zila Zainal said...

cumel la anak awak emma. putih pulak tuh hehe. jambu gitttew

C.L.I.C.K.2