Wednesday, December 31, 2014

Selamat Tinggal 2014..

Assalamualaikum w.b.t.. =')

Apa khabar lah agaknya teman2 blogger yang sering menjenguk dan dijenguk ku sewaktu ketika dahulu.. dah lama benar rasanya x bertegur sapa di alam maya ini.. harapnya semua sihat2 dan baik2 belaka hendaknya.. ;)

Pejam celik pejam celik, dah penghujung tahun rupanya rnie.. esok dah pon masuk tahun baru..ya allah, cepat sungguh masa nie berlalu pergi.. macam2 peristiwa yang berlaku sejak dua menjak ini.. ;(

Pinta gue, semoga mangsa2 banjir diluar sana tabah dalam menghadapi hari2 mendatang.. pada ahli keluarga dan saudara mara penumpang mh17, mh370 dan qz8501, sabarlah.. sesungguhnya tuhan lebih menyayangi mereka..

rumah keluarga mertuaku di kg. pauh, kota bharu..

Semoga kedatangan 2015 ini membuka lembaran baru dalam hidup kita.. ayuh kita sama2 buang yang keruh dan ambil yang jernih.. azam tahun baru, gue mau menjadi seorang insan yang lebih baik daripada yang sebelum2 ini.. insyaallah.. ;)

selamat tinggal 2014..

p/s : al-fatihah kepada mangsa2 yang telah kembali ke rahmatullah..

12 comments:

nur anis said...

Teruk juga naik air rumah mertua tu ye...selamat tahun baru..:-)

aizamia3 said...

Moga 2015 ni lebih bermakna buat kita semua.. dan moga semua mangsa banjir dan sukarelawan kuat dan tabah hendakNYA.

Kakzakie said...

Semoga tahun ini memberi lebih banyak kebaikan buat kita semua..

hana hadi said...

dah masuk hari ke 9 tahun baru.
selamat tahun baru 2015 :D

HeNRieTTa JoSe said...

tingginye air...berat mata memandang, berat lagi bahu memikul...

May said...

Hope everything would be ok...Wishing a good year in this 2015.

Fifi Nadhrah said...

Allah hu akbar.. teruk jugak ye rumah mertua.. moga kamu sekeluarga tabah hadapi dugaan ini..

CikTeddyCorner said...

salam kak erma,lama sangat dah kan tak jenguk sini. Sekarang rasa nak aktif balik, tu yang mai ziarah blogger2 dulu..hihi harap semuanya kembali normal. Banjir ni ada hikmahnya kan :)

IbuNoey said...

singgah sini..

moga tahun 2015 ni membawa lebih banyak kebaikan dan semangat baru..

are_lin@yu said...

truk x bnjir aritu dear?selamat tahun baru ;-)

ros_reeza said...

moga dipermudahkan segalanya..

Cho Zila said...

memang 2014 penuh cerita duka baik negara kita juga kisah hidup akak sendiri...
moga ceria hendaknya 2015...