Friday, December 15, 2017

Birthday preparation - Maliki Turns 2

Assalamualaikum w.b.t.. =)

Alhamdulillah, pejam celik pejam celik, lagi 16 hari anak teruna bongsu gue nie nak genap 2 tahun. makin besar makin panjang akalnya. walaupun diorang 2 beradik je kat umah tu, kadang2 macam 5-6 orang je bila datang angin kus2 diorang! aduhai anak, ibu la orang yang paling penat nak layan kerenah diorang sebab asyik kena bertukar jadi singa jadian aje memanjang haha

Memandangkan tahun nie kakak2 n adik2 gue bersepakat untuk sambut tahun baru kat kg, terpaksa la kitorang tukar lokasi sambutan majlis hari lahir untuk maliki. sebab biasanya gue sambut kat umah je. masak2 n hias2 umah sikit, lepas tu jemput je adik beradik yang ada kat kolumpo nie datang ke umah potong kek. kalo kebetulan time tu mak ayah gue ada kat sini, gue jemput la sekali makcik pakcik untuk sama2 memeriahkan majlis hihi

So tahun nie gue decided untuk p sambut hari lahir maliki kat morib je. xde la krik2 sangat kitorang 4 beranak nie potong kek kan haha plan asal patutnya kitorang nak sambut hari lahir maliki nie kat kg, sekali cuti eraziwan dah negatif pulak. so terpaksa la tukar plan ke morib. xpe la krik2 4 beranak je pon, at least weols boleh la bersuka ria kat water park morib tu nanti hihi

my yearly activity - birthday decoration

the best package ever!

Nak dijadikan cite, sebelum gue purchase pakej morib kat myfave nie, gue ada la survey jugak pakej kat tempat2 lain seperti agoda, trivago n mycuti. fuh, memang xdapat la harga macam yang myfave nie kasi walaupun diorang semua offer pakej yang sama je. alhamdulllah, rezeki la katakan hihi xsabar nak tunggu 31 disember nanti, semoga semua urusan dipermudahkan hendaknya..amin ;)

credit to = https://myfave.com/