Thursday, December 14, 2017

Tebus voucher Lazada dengan Bcard points

Assalamualaikum w.bt.. =)

Entry kali nie gue nak share tentang kelebihan Bcard points yang dah berbulan gue kumpul melalui pengisian petrol di caltex dan shopping online di lazada. selama nie gue cuma kasi je Bcard tu pada juru pam setiap kali pam petrol di caltex dan key in je no Bcard tu di lazada sesudah buat payment di website sebab nak kumpul points untuk tebus payung caltex yang bernilai 2900 points. tak sangka pulak B Infinite nie ada jugak offer voucher lazada rm10 = 1000 points.

Memandangkan gue nie selalu sangat shopping online kat lazada, of coz lah gue tertarik dengan voucher rm10 tu kan. jumlah terkumpul points gue sejak 2 mei 2016 = 1507 points. alhamdulillah, gue dapat jimat rm10 untuk next purchase di lazada. ok sangat dah tu bagi gue. sekarang baki points gue tinggal lagi 507 points. dulu senang je nak kumpul points di lazada, rm1 = 1 points. sekarang dah jadi rm5 = 1 points. jenuh ler nak tunggu points tu genap 1k semula hahaha

Cara nak tebus voucher tu pulak senang je, uols kena download apps B Infinite kat smartphone. lepas tu boleh pilih nak redeem voucher apa kat bahagian redemptions asalkan sesuai dengan jumlah points yang uols ada. oleh sebab gue pilih voucher lazada, so gue just masukkan kod voucher tu time nak checkout, lepas tu baru proceed payment yang telah ditolak rm10 oleh lazada. setel payment, key in pulak no Bcard untuk dapatkan points baru. simple as abc, easy like 123 gittew haha

thank you lazada! hiks

No comments: