Wednesday, August 15, 2012

Jom balik kampung Jom~~ hehehe

Akhirnya, tiba juga hari yang gue nanti2kan nih..(ye2 je hang nih!) err..hehehe malam nie, gue + eraziwan + bakal abg ipar + girlfren abg ipar akan pakat2 ber-carpool ke kota bharu, kelantan..kata mak gue, darah manis tak elok balik berdua..gue no hal aje, janji selamat sampai ke destinasi yang dituju..amin, hehe

Akhir kata, SELAMAT HARI RAYA gue ucapkan kepada rakan2 blogger sekalian..MAAF ZAHIR DAN BATIN sekiranya sepanjang perkenalan kita, ada diantara kata2 gue yang menyakitkan hari rakan2 yang berada di luar sana..sesungguhnya, yang baek itu datangnya daripada Allah s.w.t dan yang buruk itu datangnya daripada diri gue sendiri..

-
pejam celik pejam celik, da nak raya rupanya..cepat tol masa nih berlalu..='(

p/s : doakan jugak agar majlis perkahwinan gue yang akan berlangsung pada 22,23&24 ogos ini berjalan dengan lancar.. semoga dipermudahkan segala urusan hendaknya, amin ya rabbal alamin.. =')


30 comments:

LelakiSemalam said...

tak de mood la ni...

HeNRieTTa JoSe said...

Slmt hr rya...maaf zahir btin....ampun dan maaf di minta andai ada tersalah ataw terkasar bahasa...

Slmt bercuti....

Slmt pngntin bru....

Rara Nasiha said...

Selamat hari raya awak :)

Lukman Hakim said...

selamat yah..
semoga majlis perkahwinan kamu berjlan lancar dan dimudahkan segalanya. aamiin.

♥ sitifarhana ♥ said...

wahhh..srnokny balik kmpg rmai2.sy jugak yg tak balik kmpg sbb mmg dok kat kmpg..hikhik

btw,selamat hari raya awak :)

RealNS said...

selamat hari raya jugak sis :)

dan semoga perkahwinan berjalan dengan lancar .

semoga bahagia hingga ke syurga ~ InsyaAllah

Hasrina said...

Selamat Hari Raya :)

Mya said...

selamat hari raya awak! :D

Izara4eva™ said...

selamat hari raya & slmt pgntin baru :)

Dezee said...

Setiap hubungan itu indah bila dimulakan dengan sahnya ikatan itu dan berakhirnya di akhir hayat anda nanti..Selamat pengantin baru dan selamat hari raya..moga selamat semuanya.XD

Cik Yatt said...

selamat hari raya..dan berhati2lah di jln raya :)

Pondok Usang said...

Salam Aidilfitrah.. Maaf Zahir dan batin.. =)

Hasrina said...

awak, selamat hari raya

najmi^^ said...

Happy Eid!

Ann Ishak said...

Selamat pengantin baru...semoga berbahagia sehingga ke jannah

Mizz ErMa said...

lelaki semalam : hm, lebih kurang la..hehe

Mizz ErMa said...

henrietta : hehe, slamat ari raya, maaf zahir batin jgk k.rietta..thanks 4 da wish..hehe

Mizz ErMa said...

rara : slamat ari rya jgk dear..

Mizz ErMa said...

lukman : amin..thanks..

Mizz ErMa said...

sitifarhana : hihi, boleh pulak mcm tu..pape pon, slamat ari rya jgk..hehe

Mizz ErMa said...

RealNS : slamat ari rya jgk dear, insyaallah..semoga diperkenankan Allah s.w.t..=)

Mizz ErMa said...

hasrina : slamat ari rya jgk sis..

Mizz ErMa said...

mya : hehe.. slamat ari rya jgk mya..

Mizz ErMa said...

izara : slamat ari raya + thanks 4 da wish..ehehe

Mizz ErMa said...

dezee : yup, betul tu..hehe amin, thanks bro..

Mizz ErMa said...

cik yatt : yup, berhati2 di jalan raya dan ingatlah orang yg tersayang..hehe slamat ari rya jgk dear..

Mizz ErMa said...

pondok usang : salam aidilfitri dan maaf zahir dan batin jgk..=)

Mizz ErMa said...

hasrina : slamat ari rya sis..

Mizz ErMa said...

najmi : salam lebaran jgk..=)

Mizz ErMa said...

ann : insyaallah, amin..thanks kak..