Sunday, February 3, 2013

Demam Chipsmore

Assalaamualaikum w.b.t.. =')

Alhamdulillah, buat yang kedua kalinya dalam masa seminggu nih, c eraziwan dah pon sembuh sepenuhnya daripada demam..hopefully, lepas nih xkan ada dah demam buat kali yang ketiganya.. amin, hehehe gue bukannya apa, dengan keadaan gue yang kejap ok kejap x nie, memang susah untuk gue jadi nurse yang tak bertauliah yang terbaik untuk dia..hm, ='(

Yela, sejak gue mula rasa xselesa dengan keadaan gue yang kejap ok kejap x nie, gue yang banyak harapkan dia untuk buat itu, buat ini taem gue rasa macam xsedap badan kan, tapi sejak dia demam 2x dalam masa seminggu nih, memang gue rasa nak diluah mati emak, nak ditelan mati bapak aje..hm, mungkin ini yang dikatakan berat sama dipikul, ringan sama dijinjing..kan? hihi

Yang buat gue heran, nape c eraziwan nie boleh demam sampai 2x dalam masa seminggu ek? sekarang nie memang musim orang demam ke? ubat yang doc bagi ritu ada suku botol je lagi.. x sangka, ubat demam yang doc bagi ritu lebih mujarab daripada panadol activefast rupanya..buktinya? minum ubat yang doc bagi, panas2 badan terus hilang dalam masa beberapa jam aje..=D

Tapi tu lah, panas tu pon hilang kejap aje..lepas tu datang balik.. macam chipsmore aje gayanya sampaikan gue xboleh nak bersentuhan langsung dengan c eraziwan taem dia demam..kalau taem gue tengah baca novel ke, tengok tv ke, kalau tangan @ kaki dia terkena gue, gue cecepat alihkan sebab xtahan dengan haba panas dia tu..teruk betul c emma chan nih kan..hihihi =P


teringat kenangan lama taem gue demam rindu bila berjauhan beribu batu dengan c eraziwan ritu..=P

12 comments:

MaYa MustWany said...

hope dua2 sentiasa sihat n kembali ceria k :)

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Alhamdulillah..moga senitasa sihat hendaknye...^^

Miss Volvo said...

dasatnye demam mcm tu? eh ada jumpa doctor tak?

HeNRieTTa JoSe said...

Skank mmg msim demam....kata org, pembawakkan bdak mmg mcm mcm...

Psss....ada kat shah alam jerr pown...sj bercuti....

Cho Zila said...

demam pun der chipsmore gak yerk.. cepat sembuh.. bahaya gaktu...

ros_reeza said...

demam rindu?.. Ros selalu kena.. hihi

The ShomeL TwinZ said...

musim owg demam...tk cre ea sis :)

Mya said...

get well soon tau :))

CiK FizA said...

moga sihat selalu. take care emma :)

ehh. kenapa dlu blog emma xleh nak bukak ek? dh lama bukak link tp x boley2. ari nie bru leh tgk. huu

Hasrina said...

blog templat llain rasa macam masuk blog org lain hehe

Ihsan Arifin said...

dekat manakah gambar ni ? macammmm bestttttttttt

Ann Ishak said...

demam pembawakan kot :)