Thursday, February 3, 2011

Akulah Kekasihmu ^^


Itukah dia kekasih yang pernah berjanji

Memberi cinta untukmu sepenuh hati


Ia akan menyesal suatu hari nanti
Apabila ia mengetahui

Kekasihmu ini ingin kembali
Tahukah engkau ia tak sepadan denganmu

Walau beribu bisik janji ia merayu
Kekasihmu ini terlalu ingin kembali
Semenjak ia mengetahui
Kekasihmu itu membuat kau bersedih


Oh kekasihmu ini akan merasa gembira
Andai dapat bersama untuk selama-lamanya

Hanya untuk menyayangimu
Hanya untuk bercinta lagi

Andai engkau berduka

Aku yang pertama di sisi
Andai engkau bahagia
Aku kan terus berdoa

Semoga suatu masa

Pintu hatimu kan terbuka
Dan kita akan kembali
Bercinta lagi

Aku akan kembali
Walau jalan berliku

Kerna ku kekasihmu
Hingga ke akhir hayat


Andai engkau berduka
Aku yang pertama di sisi

Andai engkau bahagia



Aku kan terus berdoa

Semoga suatu masa

Pintu hatimu kan terbuka
Dan kita akan kembali
Bercinta lagi

Aku akan kembali
Walau jalan berliku

Kerna ku kekasihmu
Hingga ke akhir hayat

Itukah dia kekasih yang pernah berjanji
Memberi cinta untukmu sepenuh hati
Ia akan menyesal suatu hari nanti

Apabila ia mengetahui
Kekasihmu ini ingin kembali

No comments: