Wednesday, February 23, 2011

Coret-Coret

Huu..nampaknya aura digi sekarang da tak sekuat dulu..lau x silap gue, dulu2 aura digi nie leh bertahan sehingga 5-6 jam sehari p sekarang, nak dapat 2 jam sehari pon susah..huu wateva laa..ade gue kisah? =P

tak mustahil lau satu hari nanti, gue akan katakan 'Hye2 Bye2' jer kt c digi nie..huhuhu

Life lak so far so good..sehinggakan pernah beberapa hari gue masuk tido before 12a.m! huu..ini bleh mendatangkan kebanggaan kepada diri sendiri..hihihi

Baru2 nie lak, (beberapa hari yang lepas kot) gue tersangat2 lah slipy (xpenah2 rasa slipy sebegitu) di ofiz sehinggakan sedikit sebanyak ia mengganggu gugat prestasi kerja gue di ofiz! (sabit ker) hee..sabit ler..Oleh sebab driving class gue telah tercancel dengan sendirinya, gue pon start la sambung layan Secret Garden Ep. 9 sampai Ep. 20 (finale)..bayangkan, 13 hours ++ non stop! (stop jah pdhl meta2) hee..betapa bersungguhnyo c emma chan nih! ish3..pkul 5.45 a.m bwu masuk tido..akibatnya? apa lagi, bangun lambat la jawabnya..pkul 9.45 a.m bwu sampai ofiz..hik3, >_<

Oppa! Saranghae~ hee.. Joo Won yang nsem n swit + Oska yang nsem + Ra Im yang Kiut = Perfecto..hee ^^

2 comments:

Adylea Zulta said...

secret gardennnnn~~~
hyun bin~~ dulu sgt ncem,sgt suke die.skrg xbpe nk suke.tp kalo tgk cite nih ase nye ske blk kot..hehehe =P

Mizz ErMa said...

Hee..mmg nsem! ^^ b4 nie xknl pom peyo c joo won nih..hehehe