Wednesday, February 9, 2011

Family Trip ^^

Hee..family trip, again~ Say Y.E.S to Cameron Highlands ^^ huhuhu..gue rasa, bwu jer berfamily trip di Cameron Highlans pada 30 April yang lalu..(sesambil g konvo trip gue) pejam celik pejam celik, da hampir setahun rupanya..cepat tol masa berlalu >.< Lau x silap, kali nie da kali ke3 kami berfamily trip di CH! lokasi fav my mum..y? of coz ler jalan2 shopping bunga untuk dijadikan koleksi di rumah..hehehe (entah berapa lama la bunga tu dapat bertahan untuk kali ini) hik3, =P

h0h0h0..sedang dalam perjalanan mengisi perut~ walau agak kebuluran, senyuman tak kan pernah lekang di bibir..hee =P

Dimanakah lokasi kami sekarang? hm..agak tidak pasti.. Dari mana datangnya c blacky n c rabbit? hee..dari mata turun ke hati laa~ limited stuff bena ^^ (limited la sgt)

sayur2..mari2..sedang mencari + memillih sayuran yang sesuai untuk disajikan bersama Steamboat + Bbq~ Yummy!! (gue x sentuh pom pdhl sayur2 tuh taem mkn..kui3)

Bunga owh bunga..dimanakah gerangan my beloved mum?? huhuhu kemana lagi kalau bukan sedang mencari2 bunga yang sesuai untuk dijadikan koleksi tambahan..^^

<3 Wonderful day <3

bunga apakah ini? gue pon xtau..asal nampak lawa jer, zupp..terus terkam amik gambar..hee


...Gambar kenang-kenangan di Apartment Royal Lily...

Lokasi terakhir kami sebelum meneruskan perjalanan yang tersangat2 lah panjang ke Melaka..huhu 
Bye-bye CH!

Seronok! hee..memang seronok dapat menghabiskan masa bersama family tercinta! mungkin akan lebih seronok kalau anak2 sedara ku yang cute + ensem leh turut serta..hee Oleh kerana ini adalah bulan February a.k.a bulan berkasih sayang, gue kepingan mau meluahkan rasa kasih dan sayang gue sama orang tua gue..

***>.< ~~Maa, Ayah, Saranghae~~ >.<***

Pernahkah anda meluahkan kasih sayang anda kepada orang tua anda? segankah anda? mengapa perlu ada rasa segan untuk meluahkan rasa sayang anda kepada orang tua anda sedangkan perasaan itu tidak pernah ada sewaktu melafazkan kata cinta kepada sang kekasih? hee..ini adalah antara dioalog yang diucapkan oleh DJ Muzik.fm~ (walau ada yang gue tertoko n tertambah, p i still like it..hee)

No comments: