Monday, July 25, 2011

1st Date after 1st Anniversary..kui3,

Uff..sejak dua menjak nih, kitorang berdua nie asyik bz aje..especially c eraziwan gue nih, sibok aje memanjang..wiken ke, wikday ke, sama aje..kesian lak gue tengok c emma chan yang xbape nak cukup kasih s****g tu.. eh bukan, kesian lak gue tengok c eraziwan yang asyik x cukup rehat aje..uhuk..T___T

Oleh sebab wiken yang lepas kitorang xde masa langsung nak kua p dating gara-gara terikat dengan tanggungjawab masing2, wiken nih lak terasa cam lega sesangat coz leh gak kitorang kua p jenjalan walaupun sekadar jenjalan makan angin aje..at least, kitorang da xyah da menjejakkan kaki kat SAJ tuh..hehehe

da lama tol rasanya kitorang xkua jenjalan makan angin cam nie..keh keh keh =P (hm, yelah lah tu..bwu 2 minggu lepas hang pa kemaen ag p celebrate anniversary sesama kan? kan?) err..err..=.='

petang2 cenggini, pekena nasi goreng kat food court mid valley pon sodap jugak nie..

tadaa~
siap suda nasi goreng gue..kejap tol..xsampai 5 minit da ready da untuk di mam..lau goreng kat umah, hm..setengah jam la jawabnya..kui3,

da usai2 mam, kitorang pusing2 lam watsons jap..sempat la gak gue kebas 2,3 items kat c watsons nih..xsangka lak gue c watsons nih lebih bermurah hati berbanding c guardians..hihihi

oleh sebab kitorang nih agak kesuntukan masa, setel aje urusan kat kaunter pembayaran c watsons tuh, kitorang cecepat angkat kaki untuk p ke Jalan Tar lak..niat di hati nak beli kaen pasang untuk bakal mak mertua aje..last2 bakal menantu pon xlepaskan gak peluang tuk kebas ape yang patut..kui3,

uff..kepenatan yang tak terhingga begitu jelas terpancar diwajah kami yang tulus dan mulus ini..hahaha =P

p/s : harap2 bakal mak mertua suka la dengan kaen pasang pilihan bakal menantu nie walaupun bukan bakal menantu yang belikan kaen pasang itu..=P

10 comments:

eiyzniey said...

huyoo..hue..nice3

zOeY zAu YaH said...

amoih..berdating yee..watsons mmg lg murah dari guardian.

Mya said...

tempting food nyummmm =D

Mizz ErMa said...

eiyzniey : hehehe *blushing* =P

cik zoey : tu lah..kat watsons xkedekut diskaun cam kat guardians..hehe

mya : indah khabar dari rupa aje tau..sob3,

zOeY zAu YaH said...

pi lah serbu watsons selalu hehe

Izyan Masri said...

WAAH BESTNYA DAH ADA ANNIVERSARY.BILA TURN YAN NI XD

Mizz ErMa said...

cik zoey : itulah yg seeloknya..kui3,

izyan : bila da sampai seru kot? =P

zOeY zAu YaH said...

haha..kaya lah watsons pasnih

Asyila Zainuddin said...

semoge bahgie ke ank cucu.. :)

Mizz ErMa said...

cik zoey : pokai la mizz erma pasnih..=P

asyila : Amin..hee

C.L.I.C.K.2