Monday, July 4, 2011

Keje @ Makan Angin?

Of coz la keje sambil makan angin~ huhuhu pepagi lagi, (2,3 minggu yang lepas punya pagi) err.. =.=' hahaha ah, xkesah la kan.. sebelum memulakan perjalanan, sempat lak gue menyinggah kat pejabat pos sg. besi semata2 untuk cash out kan saving gue di ASB..hehehe tengah kusyuk2 isi borang, (biasa la, 1st taem tu cash out account ASB) ade plak staff RHB Bank promote kan Pelaburan ASB Segera..

Hm..honestly, gue agak tertarik dengan die punya promotion..loan die start dari 10k sampai la 200k.. ansuran bulanan lak start dari 10tahun sampai 25tahun..so, terpulang kat kite la nak ambik yang mana satu kan, ikut kemampuan katakan..bila pk2 balik, bagus jugak tu..nanti, xde la cash dalam ASB gue tu asyik kua masuk jer..last2, habuk pon tarak..c emma chan nie bukannya boleh percaya sangat..hehehe =P

Kitorang sampai kat Imigresen lebih kurang pukul 11 kot? lepak punya lepak buat keje punya buat keje, sampai la pukul 1..lepas tu c eraziwan cecepat pecut ke politekniknya untuk bawak gue p jenjalan anta jubah konvo + ambik gambar konvo + ambik transkrip sepanjang 3 tahun study situ..huhuhu tetiba jer gue jadi teringat kat polisas gue tu..>_<

uhuhu..tetiba teringat kat gambor konvo gue yang xbape nak menjadi sangat tu..>_<

Da setel sume, c eraziwan teruslah sambung memecut untuk ke Imigresen balik..gue pon ape lagi, terus p serbu kat tempat nak bikin passport..punya la nervous kan, tup2..boleh pulak staff kat kaunter tuh cakap lau nak bikin passport, bukan kat sini tapi kat Presint 15..alahai, hampeh tol c Imigresen Putrajaya nie.. menyusahkan gue jer..(ape yang menyusahkan hang tu??) err..xde pape pon sebenarnya..hehehe

4 comments:

Anonymous said...

asb bgus tok msa dpn haha

Mizz ErMa said...

ASB cik zoey da bape K? hehehe

Anonymous said...

takde asb pun hahahahah..tp nk kena buka gak..

Mizz ErMa said...

lorr..bukak jgn x bukak..hehehe