Tuesday, July 5, 2011

Akhirnya, Penantianku Udah Sampai ke Penghujungnya..hehehe

Huh, alhamdulillah.. gue bersyukur sangat2 coz akhirnya, setelah hampir setengah tahun @ 7 bulan lamanya, berakhir juga kelas memandu gue.. sesungguhnya, ini adalah kelas memandu yang paling teruk sekali servisnya..kesian kat sape2 yang bwu jer mendaftarkan diri dengan kelas memandu nih..T__T huhuhu (mampoih gue lau cikgu lesen gue terbaca statement gue nih!) kih kih kih

Oleh sebab pada 14 jun yang lepas, gue hanya lulus test keta n test motor bahagian 1 jer, so rnie merupakan test motor bahagian 2 yang kedua untuk gue..betapa teruk x teruk servis kelas memandu gue nih, memula cikgu tuh janji nak bookingkan test untuk gue pada 28 jun..last2, boleh pulak 28 jun tuh jadi 5 julai..adoi.. lemah semangat mak nak...............................................................

Tapi, xkesah la kan..janji sume da setel.. test pagi tadi pon, gue da lulus da n itu yang paling penting sekali.. hehehe =D cikgu tuh janji, lagi satu minggu siap la gue punya lesen P..hm, yelah tu..cikgu gue tuh bukannya boleh percaya sangat..entah2, lagi satu bulan pon belum tentu siap.. lantak hang la Devatac Agency 0i..malas gue nak layan, kita wait n c jela..

gue leh 13/14 tu..agak memuaskan..hehehe test yang sebelum nih lak, gue leh 10/14 jer..=P

Actually, wiken nih gue da janji sama c eraziwan + en.azmi, dak ofiz gue mau p serbu panggung wayang kat Times Square tu..en.azmi da excited sangat nak tengok cite Transformers versi 3D..tup2, plan kitorang tuh terpaksa di postponekan dulu coz 9 julai nie kan konon2 ade perhimpunan bersih? so, xnak la terlibat dengan kesesakan lalu lintas..

Alang2 wiken gue da clean n clear, gue sama c eraziwan pon ape lagi..mula la plan nak p celebrate ape2 yang patut kan..lau xsilap, da lama kitorang plan nak p bersuka ria kat g*****g nih..tapi sampai sekarang plan tuh xpenah nak menjadi..ade2 aje halangannya..so, harap2 plan hujung minggu kami ini akan menjadi lah ye..hee =D

No comments: