Tuesday, March 24, 2015

Majlis Pertunangan Kakak..

Assalamualaikum w.b.t.. =')

Alhamdulillah, cuti chinese new year yang lepas telah berlangsungnya majlis pertunangan akak gue yang berumur 2x dengan jayanya.. hihihi Insyallah, kalau xde aral, bulan 9 nanti berlangsunglah majlis kendurinya.. tahun nie mak gue akan dapat 2 orang menantu, sorang menantu pompuan, sorang lagi menantu lelaki.. senyum lebar la nanti mak ayah gue.. hihihi ;)

Calon suami akak gue nie, mak gue yang carikan.. bila dah suka sama suka, boleh lah teruskan ke peringkat yang seterusnya kan? akak gue yang sorang lagi yang berumur 3x pulak belum ada calon lagi.. gue cuma boleh doakan agar dia bertemu jodohnya secepat yang mungkin je sebab fitrah wanita kan.. mana ada pompuan yang xnak berumah tangga..betul x? huhuhu

selamat bertunang sis.. selamat berdarah manis.. hihihi

 selamat bertunang juga buat bakal abg ipar.. ;)

4 dara pingitan kini telah menjadi 1 mak dara, 1 bride-to-be dan 2 dara pingitan.. boleh macam tu? hahaha

 makcik2 dan pakcik2 sebelah ayah a.k.a orang kuat majlis.. ;)

Akhir kata, semoga akak dan pasangan dapat mengenali hati budi masing2 sepanjang tempoh bertunang nie sebab diorang x kawan lama.. kenal dalam dua,tiga bulan macam tu, si lelaki terus hantar rombongan meminang.. sweet sangat bakal abang ipar gue nie walaupun akak gue cakap dia langsung x romantik! hahaha oh ya, mak dan kakak gue yang satu lagi tu, gue yang mekapkan tau! hohoho ;D

9 comments:

Kakzakie Purvit said...

Doa akak juga moga ikatan akan berjalan baik hingga menjalin ikatan sah sebagai suami-isteri.

Tahniah buat pasangan.

HeNRieTTa JoSe said...

sweetnye....jodoh ada di mna mna kan...

HeNRieTTa JoSe said...

PS : klu dekat ngan umah maa, dah lamer kak rietta bertukar tukanr anak pokok bunga ros...hehehe...

sal ya said...

Dpt 2 org menantu mak ayah. Dpt sblm raya pn best. Hehe...

Scha Nazri said...

Semoga kekal ke jinjang pelamin :)

Bunda_nora said...

Tahniah buat mak ayah nya dapat dua menantu sekali gus. .

Permata Malap said...

Tahniah buat pasangan..

Saniah said...

selamat meniti hari bahgia,, semoga dipermudahkan sepanjang persiapan berlangsung,, aminn

Fifi Nadhrah said...

wah.. makin besar la family.. alhamdulillah..