Monday, March 30, 2015

Kasih seorang cucu..

Assalamualaikum w.b.t.. =')

Pagi2 nie, gue jadi teringat pulak dekat drama pendek yang dilakonkan oleh mikail, bak kata si eraziwan.. hihihi nie sume gara2 si eraziwan yang beria dk bercerita sebab time tu gue xde kat tempat kejadian..so, tak boleh nak komen lebih la kan, layankan je nada suara dan expresi muka dia tu time bercerita.. kui3,

Nak dipendekkan cite, jumaat lepas mak ayah gue datang kl.. selasa tu time diorang nak gerak balik kg, mikail pulak sampai sudah xnak lepaskan tok ayah dia.. sampai aje umah pengasuh, terpaksa la si eraziwan ambik secara paksa rela.. kemain lagi mikail nie meraung, menangis bagai.. tok ayah pon apa lagi, bergenang jugak la air mata dia tu.. drama sangat kan si mikail nie..hihihi

Xtau kenapa, sejak kecik lagi mikail nie memang rapat sangat dengan tok ayah dia.. mungkin sebab ayah dan mak gue yang dk jaga dia dari kecik kot.. bila nampak aje batang hidung tok ayah, terus aje nak tok ayah.. orang lain dia memang xheran dah.. bukan setakat orang lain, mak ayah dia sendiri pon dia buat x heran je.. bertuah punya mikail =.='

 cucu kesayangan tok ayah la katakan.. (",)

dalam kereta pon nak berkepit dengan tok ayah jugak.. hai la anak =.='

8 comments:

Kakzakie said...

Nampak sangat tok ayah pun sayang tak terkata dgn cucunya tu. Kalau tak mana mungkin budak yg tak tahu apa boleh ada rasa kasih mendalam.. Kalau boleh peluk tak nak lepas:)

HeNRieTTa JoSe said...

Cucu tok ayah....hehehe...pewaris tu...

IbuNoey said...

Ehehe..sama macam anak sulung IbuNoey.kalau nenek dia datang,memang dok dengan nenek je la.

Tihara said...

comel lah mikail ni
cucu kesayangan tok ayah nih :)

nur anis said...

manja tok ayah ni...:)

Saniah Ahmad said...

alololooo cucu tok ayahh ni hihihi,,

Fifi Nadhrah said...

sayang atuk.. same mcm ufairah.. skrg tidur pon selalu dgn atuk n opah..

~Aida@MommyJauhari'sMedina~ said...

Alahaii..manajanya dia dengan atok dia..mesti susah nak berenggang tu..terharu tengok..

C.L.I.C.K.2