Monday, March 16, 2015

Starter Kit Mary Kay.. ;D

Assalamualaikum w.b.t.. =')

Hari nie gue nak share tentang produk kecantikan yang gue gunakan sejak dua menjak nie..hihi kalau x silap, dah sebulan lebih kot gue dah bertukar dari pencuci muka safi dan krim garnier kepada pencuci muka + masker + penyegar + pelembap + cc cream mary kay secara konsisten setiap hari.. ;)

Kadang2 tu rasa macam x percaya aje sebab gue yang sebelum nie merupakan seorang yang tersangatlah malas nak pakai itu, nak pakai ini, tapi pada masa yang sama nak muka yang cantik, sihat, halus, mulus dan gebu macam orang lain..haa boleh macam tu? ;P

So, nak dijadikan cite, lepas je gue join bengkel kecantikan yang dianjurkan oleh beauty2 consultant mary kay yang bertempat di VSQ, Petaling Jaya, gue terus terjatuh cinta dengan produk2 mary kay yang terdiri daripada produk2 penjagaan wajah dan produk2 kosmetik.. memang terbaik lah bak hang! ;D

starter kit mary kay yang bernilai rm200 :-
- cleanse (rm72)
- masker (rm85)
- freshen (rm72)
- hydrate (rm85)
- cc cream light to medium (rm79)
- cc cream medium to deep (rm79)
- lip gloss pink luster (rm53)
- beg kecil
- beg besar
TOTAL = RM525

Faktor utama yang mendorong gue beli starter kit mary kay nie sebab harga dia lebih berbaloi kalau nak dibandingkan dengan harga asal produk2 nie.. haa, sebagai pengguna yang bijak, kita kena la peka sikit dengan benda2 yang melibatkan wang ringgit nie kan.. hihihi kalau korang pon berminat nak try produk mary kay nie secara percuma, haa jom wassap gue laju2 jom.. ^_^

#mizzerma
#marykaybeautyconsultant
#0162706499

5 comments:

Saniah said...

salam kenal
#644
http://www.coretanhatiibu.com
done follow

Tie HT said...

ooo, mary kay ni okay jugak ey :)

Scha Nazri said...

berkesan eh? boleh save duit dulu ni. ihihi

Fifi Nadhrah said...

murahnye.. dari 500++ jadi 200

sal ya said...

Beauty is the pain in the a**. Ye la.. Produk berjenama mahal gila. Adoiii...