Sunday, March 27, 2011

Hari Yang Memenatkan.

Seriously! ari nie gue betul2 capek..tersangatlah capek..huk3, liat tol nak bangun p keje pagi tadi..alangkah indahnya lau gue leh sambung jer tido..T.T

Sampai umah lam pkul 2 ++ skit, niat di hati nak tido, p cite nestam kt tv3 cam menarik la plak kan..hihihi cite nestam xsempat abis, kakak gue da kecoh plak soh gue p siap2 coz lam pkul 5++ ade meeting ngan dak2 trip kt Pappa Rich, Gardens Mall..meeting punya meeting, sempat gak laa gue habiskan komik Sekolah Detektif Q Vol. 1..hee best! xsbr nak tunggu Vol. 2..>.<

Diorang tengah rancak bermeeting, gue lak layan jer c Tat Telur nie.. xsesedap yang gue bayangkan lorr.. =.=' huhuhu

Nie lak, kononnya Pappa Rich punya ABC Special la kan..harga bukan maen lagi p hampeh jer lebih..apa daa.. bikin gue kangen sama ABC Seksyen 2, Shah Alam jer..hihihi =D

Da setel sume, kitorang a.k.a gue bersama kakak2 gue p la jalan2 cari makan kan..xtau nak makan pe, nasi ayam pon jadi..p, honestly, nasi ayam kat food court Mid Valley memang best..=) Bukan maen lagi panjang Q die..betul2 sedap nie..hihihi

Sesambil tunggu Q, snap la sekeping gambar pengunjung2 food court Mid Valley nie..leh gak wat kenang-kenangan..kui3, (ramai tol orang di malam2 minggu nie)

Nie lak movie yang terpilih untuk rnie..huhuhu xtau nak g tau best ke x..no comment! sepanjang 2 hours n plus2 lam panggung, gue bukan maen lagi bermonolog dalaman sensorang..(bila nak abis nie, bila nak abis nie,) hahaha =P

Sampai umah lam pukul 12 tengah malam gak tadi..huu tersangat la penat..mata pon da berat da p xtau la nape leh ade tenaga lagi nak update blog, pastu sempat lagi skodeng blog k.zoey..hihihi

p/s : perlu ker gue follow jer blog k.zoey tu..tapi, xbest la lau follow blog yang xdikenali kan..dilema2..>.<

p/s/s: ade ke xde driving class gue untuk esok nie..adoi, mintak2 la ade..da 2 minggu berturut-turut gue skip class die..n mintak2 la xde..bleh gue tido sepuas-puasnye..hihihi =D

No comments: