Sunday, March 13, 2011

B.o.S.a.N

Huu..wiken gue minggu nie amat membosankan! kebosanan tu da terasa stat gue bangun tido pagi tadi lagi sampai la sekarang n bahang kebosanan tu makin terasa stat lps maghrib td sebaik sahaja rumet2 gue a.k.a kakak2 gue kua p tgk wayang kt mid valley..tersangatlah menyesal x ikut diorang! huk3, keseorangan di rumah betul2 membosankan..T.T

Motif gue x ikut? konon2nya igt akan ada la sesape yang akan ajak gue kua tapi hampeh! =/ bosan pny bosan sampaikan nak p driving class esok pon xder mood..oleh sebab teringatkan test JPJ gue yg sedang menghitung hari tu, gue gagahkan jugak jari jemari gue ini sms cikgu tny class esok stat kul bape..last2, bini dia call inform cikgu ada kursus sampai 18hb nie n of coz ler esok xkan ade class kan..wat pnt gue jer pk nk p class ke xnk..hihihi i like! =D

Antara bukti2 kebosanan gue pada hari ini ialah gue layan komik yg bertajuk 'sekolah detektif Q vol 6' yg bikin gue saspen skit, lepas tu, buat pertama kalinya gue anta sms ke teman2 gue bertanyakan xtvt diorang dengan harapan, akan ade sorang dua yg free nak teman gue p jejalan..hihihi antara teman2 gue yg terpilih itu ialah :: Cik Enie + Syidah + Dila + Suhada + Shahidah ::

Respon dr cik enie sebaik jer gue sms tny tgh buat apa ialah, 'sy tgh siap2 nk kua ngan cik abg nie..' huk3..gue bwu jer plan, best gk lau bleh g lpak2 ngan cik enie nie..>.< Respon dr suhada lak, 'aku tgh bz wat esaimen nie..' huk3..last2 gue mintak jer resepi nak buat megi goreng..hihihi baek pny~ Last2 gue da terpesong dr motif sebenar a.k.a nk p lepak2..berborak la kejap sal plan nk blk kg bulan 6 nie ngan syidah + dila + shahidah..hee =P

HEROES

Haa..tu dia tajuk nestam kite..sgt best + sedih skit2 sampaikan berair gk la mata gue nie dibuatnyer..(sedih skit2 la sgt) hihihi cite yg mengisahkan tentang kehidupan 3 buah family yg menerima surat terakhir daripada anak + suami n ayah + adik yg keje sbg tentera..watak utama cite nie gue xknl pon, watak sampingan die jela yg gue knl skit2..hihihi =P

Xtvt lps layan nestam? huu..apa lagi, gue sambung la baca komik 'sekolah detektif Q vol 7' lak..hee da abis vol 7, ala..kes bersambung ke vol 8 la plak..vol 8 xde stok lg nie..hampeh tol la..da bosan layan fb, gue layan game pacman + spider solitare plak..hampeh gk maen game tu, susah tol nk dpt score tggi..pacman, u sombong ngan i yer..xpe2..c spider solitare pon satu, ssh tol nk menang..stau gue, 200x maen, skali jer penah menang..pny la xcited masa tu..hee =D

Huh..panjang lebar tol cite gue..nie bwu summary utk yg rnie punya..yg besok pny xtau lg..adoi..oleh sebab esok driving class gue da terbatal, kakak gue pon booking laa gue mintak teman dia p kenduri kawen kawan die, gue pon ape lg..on jela dari terus dibelenggu kebosanan kan..hihihi k lah, penat suda..dapat fullmark dari cikgu pon best gak nie tuk karangan yg ntah pape ntah..hee =P

No comments: