Monday, March 21, 2011

K.e.R.a.J.i.N.a.N

Hee..memang tak dapat dinafikan lagi, rnie gue tersangatlah rajin! buktinya? h0h0h0 ^0^ buat kesekian kalinya gue begitu bersemangat iron baju utk seminggu terus! h0h0h0 ^0^ (ari2 laen, nak iron satu baju satu hari pon malas!) hik3, =P

haa..nie dia baju utk besok a.k.a ari isnin punya..purple u..shawl lak shawl yang baru jer beli semalam..hee xcited tol c emma chan nie! =D

merah membara semangat waja, putih mu bersih budi pekerti~ (bersih ker?) hihihi nie lak uniform ofiz i..(nampak x nama EmMa yang tertera kat baju tu?? >.<) setiap ari selasa ngan khamis, baju nie la yang i pakai tiap2 minggu..=)

hitam itu menawan! hee untuk ari rabu lak, i pilih warna hitam + shawl yang agak kalerful ^^

nie lak untuk ari jumaat punya..da nama pon ari jumaat, kena la sopan skit kan..of coz laa baju kurung akan jadi pilihan hati i untuk setiap hujung minggu! hee =)

Sabtu minggu nie, mungkin x keje kot, so gue x prepare la plak baju untuk p keje ari sabtu..lau x keje, gue ada driving class..huu sempat ker nak pandai nie..bulan depan da test..hampeh tol la..huk3, T.T

p/s : beza kan pic2 diatas ngan pic2 semalam..h0h0h0 pic2 rnie bertuah coz bilik gue da bercahaya kembali..Alhamdulillah..=) 

No comments: