Thursday, August 4, 2011

Bersuka Ria Sebelum Berpuasa..hihi

h0h0h0..xsangka lak menu terbaru c kfc nih bisa mencaerkan gue yang agak kureng dengan hidangan2 c kfc ini..hihihi =P hm..lau nak dibandingkan dengan ayam kfc, gue lebih suka ayam mcd..walaupun saiz ayam diorang bagaikan langit dengan bumi, rasa ayam diorang pon macam tu jugak..=D

Entah nape sejak dua menjak gue tengok iklan tuh kat tv, rasa cam tingin aje nak try menu kfc yang baru tu..++ pulak masa tuh bulan puasa da nak dekat..lau xmam sekarang, mana ada masa da nak p jenjalan makan angin sesambil jenjalan cari makan cam selalu kan..

tanpa membuang masa, pada hari sabtu a.k.a 31 julai yang lalu, gue dengan kiutnya telah mengajak pacar gue yang miut itu p lunch di kfc ini..keh keh keh =P


tadaa~
aiya..lupa lak nak taruk sos black pepper dulu b4 amek gambor nih..=.='


uhh..inilah dia hidangan tengahari gue..cam best aje kan..hehe


moh makan lu moh..
b4 mam baca doa lu tahu..! hee >___<

mereka yang kekenyangan..=D

Makan punya makan, borak punya borak, minum punya minum, sedar tak sedar, da berjam2 rupanya kitorang dk melepak kat kfc nih..yela, nak p jenjalan cam selalu, budak tu xbape nak sihat kan..melepak aje la jawabnye..hehehe

Selamat berpuasa ye sume2..walaupun rnie da nak masuk ari yang ke-5 kita berpuasa, xkesah la kan..hehehe rnie da 4 ogos..pejam celik pejam celik, lagi 26 ari kita nak sambut ari raya aidilfitri..uhh..cepat tol masa nih berlalu kan..xsabar rasanya nak balik kg..hihihi =)

3 comments:

zOeY zAu YaH said...

kepci..hehe

Mya said...

ramainya org duk post pasal kepsi... nyyuuummmmmmm

Mizz ErMa said...

cik zoey : yela, xkan mcd pulak..keh keh keh =P

mya : yummy..=D

C.L.I.C.K.2