Thursday, August 25, 2011

Duet Raya 0wh Duet Raya~~

Hehehe..inilah rutin tahunan gue sejak 2 tahun lepas..dekat2 nak raya nie, mula la kitorang adik beradik kelam kabut nak tukar duet raya dengan house mate sebab house mate gue tuh keje bank..pendek kata, pegawai bank la kan..so, senang la skit keje kitorang coz kitorang da xyah da nak pegi bank semata2 nak tukar duet raya + paw angpau raya kat bank tuh..hehehe =D

Oleh disebabkan da 2 tahun da gue buat keje nih, maknanya tahun nih merupakan tahun yang ke-3 la gue xdapat duet raya kan..hm, cepat tol masa nih berlalu..rasa cam bwu tahun lepas aje gue dapat duet raya dari abang2 + kakak2 + mak ayah + mak2 sedara + pak2 sedara + tak lupa jugak daripada nenek kesayangan gue tuh..uhh, bahagia tol rasa taem tu..memalam aje asyik kira total duet raya..hihihi =P

nih angpau raya yang house mate gue kasi..hm, cam xcukup aje..kat mana la gue nak topup angpau raya nie lagi..T__T

misti best kan lau lam purse gue penuh dengan not RM50 cam nih..gerenti ari2 gue padat dengan aktiviti shopping! hahaha

RM10 nih exclusive untuk adik beradik ngan anak2 sedara aje..hehehe *duet raya untuk mak ayah + nenek lak mana? yg tu surprise lorr! =P

p/s : perasaan dapat duet raya memang best tapi perasaan kasi duet raya pon best jugak! hee ^___^

5 comments:

zOeY zAu YaH said...

dah keje haruslah bg duit raya..yg tnm aggur cam saya nih nengok jekkk sambil buat muka sedih haha..

Zifah said...

duet raya.. duet raya.. duet raya... ble nk bg nie??

farah wahedda said...

nak duit raya nak duit raya hehe...btw SELAMAT HARI RAYA YE AWAK

Cik Siti Aziz said...

cerpen dh tamat..huhu

Mizz ErMa said...

cik zoey : buat muka sedih pon, maintain jek lawa..hihihi

zifah + farah : nak duet raya, moh la beraya kat umah..huhuhu slamat ari raya jugak~ =D

cik siti : wokeh..

C.L.I.C.K.2