Sunday, June 17, 2012

Ceritera Invitation List..

Yeay, pejam celik pejam celik, setel jugak akhirnya keje lipat melipat dan edit mengedit nama pada kad2 kawen gue..huhuhu pejam celik pejam celik lagi, lorr, lagi 67 ari rupanya..cekap betul gue buat keje..hahaha nampaknya, gue terpaksa ler peram lagi 37 ari kad2 gue nih..kang bagi awal2 kang, tiba hari yang ditunggu2 nanti, batang hidung sorang pon tak nampak sebabnya? masing2 da lupa tarikhnya bila, itu pasal ler tak datang.. boleh macam tu? kui3,

 alhamdulillah..satu lagi keje da setel~ hihi

total items : 224, yang confirm leh datang xtau ler bape kerat aje..hik3,

gue tak nak create event, gue tak nak tag sorang2, gue juz nak PM sorang2 aje! hehehe ;P

Sebenarnya, kalo diiqotkn plan asal, gue juz nak kasi soft copy + hard copy kad untuk mereka2 yang confirm akan hadir aje..senang skit gue nak kasi tau mak gue anggaran kawan2 gue yang akan hadir nanti..tapi bila gue pk pk balik, hm..rasa macam xadil la pulak kalo buat macam tu..so, gue da decided, gue akan kasi aje kat sume kawan2 gue, yang rapat ke yang xbape nak rapat ke, yang boleh datang atau yang tak boleh datang, itu belakang kira..tol x? hihihi


23 comments:

adda siempre said...

uit...nk bagi bilo kad kwen kt ku maa? ak xsabr doh ni...hahaha:)

m said...

lama mya xlawat sini sb xde lappy. eh, kenduri awak ke? jemput tau!

ღ yATz~ said...

kite masuk dalam list x??
hiks!

Unknown said...

yup ! kdg2 jemput awal2 bukan org ingat. heheh.
p/s : rajen nye nak PM sorg2

HeNRieTTa JoSe said...

btl2...kang ader yang tewcik atie susah....

Cikpijaaa said...

bestnya ! :DD

Unknown said...

wahh bestnya, dah nak siap kad-kad kahwin semua :DD kak emma, aisyah pun nak dtg kahwin akak.. :( humm tp mesti tak dpt. aisyah dah sambung belajar nanti T_T

Anonymous said...

kat chemay jangan lupa kasi yaa?
nak pergi jgak majlis kahwin miss erma nii
<3

Mizz ErMa said...

hasrina : hee..insyaalah, thanks tau..

Mizz ErMa said...

adda : entah ler daa, nnt free2 ler kot? hihihi

Mizz ErMa said...

mya : yup..hihi insyaallah, da jemput nnt jgn x dtg pulak tau..=)

Mizz ErMa said...

yatz : of coz lah masuk~ hehehe

Mizz ErMa said...

realNS : itu ler pasal..hehe rajin ke? apa boleh buat~ hehe

Mizz ErMa said...

henrietta jose : tau xpe..bak kata patah2, bersusah2 dahulu..hehe

Mizz ErMa said...

cik fiza : apa yg best tu? =P

Mizz ErMa said...

nur aischa : ala, aischa dapat doakan dari jaoh aje pon da lebih dari ok tau..=)

Mizz ErMa said...

chemay : leh aje, kecik tpk tgn, nyiru sy tadahkan..hehe

sal ya said...

betul tu. kalau PM baru la nampak ikhlas sikit menjemput tu. hehehe... bkn la create event tu tak ikhlas tp kureng best je la.

Mizz ErMa said...

anisalya : haa, tau xpe..sy pon rasa mcm tu jgk..hik3,

ctk said...

nak kad tu ley??..hehe

Sarah Mnasir said...

rjin nye edit 1 1.. ara nye ada? :P

Anonymous said...

nk dijemput gak boleh tak? hihihihi..mana tau kot2 blh pi time tu ka kan.

Mizz ErMa said...

cik zoey : of coz lah ade..hehe