Monday, June 18, 2012

Setelah Sekian Lama~ hihihi

Akhirnya..setelah bertahun2, hehehe (apa yang bertahunnya c emma chan oi) semalam, gue + c eraziwan p pekena subway kat dot.dot.dot..(tempat terpaksa dirahsiakan) hehehe kalo tak silap gue, kali pertama + terakhir gue mam subway nih 3 tahun yang lepas kot? itu pon akak gue yang belanja sebab gue cakap gue belum penah rasa lagi c subway nih..nak la gak try sedap ke tidak c subway nih kan..hihihi

Oleh sebab semalam kitorang p pekena subway kat tempat member c eraziwan nih keje, so kitorang dapat diskaun yang kaw2 punya tahu! hahaha (gelak jahat) mau tak kaw, kitorang mam 2 ketul sandwich, 3 ketul cookies, 2 gelas coke yang berkali2 c eraziwan nih p refill dengan harga rm10 aje..uhh, gila lah..terkezut gue taem c eraziwan cakap member dia ambik rm10 aje untuk sume tu..sampaikan gue terpk sejenak, member c eraziwan tu staff ke tokey?? ;P

gue pon xtau sandwich yang mana satu yang gue mam semalam..sedap bangat sih! hehehe

rasa macam nak pekena subway hari2 lah..boleh tak en.tunang? hehehe =P

Kalo tak silap gue, taem gue mam c subway nih 3 tahun lepas, tekak gue nih tak boleh nak terima langsung c sandwich yang gue mam tu, x sedap langsung..mau nak sedap, akak gue serahkan bulat2 dekat gue nak taruk apa..gue pon hentam keromo jelah kan..hehe itu pasal ler sejak tu gue da tak layan c subway nih..tup2, x de angin x de ribut, entah macam mana semalam boleh pulak gue tetiba aje mengidam nak pekena c subway nih..konfius sat c eraziwan~ kui3,

38 comments:

shera haifa said...

xde kesempatan lagi nak rasa subway.. makanan kat msia nie bnyk sngt. hehe

adda siempre said...

amboi...kuat make teh....xpowla maa..wat naik skit berat tuh...nk nkoh doh kan...kuikuikui

chemay said...

tak pernah lagi merasa subwayy,
sedihhhh
T___T

♥ sitifarhana ♥ said...

jujur, sy tak pnh mrasa lagi makan kat subway...hehe..

tp sume org kate besttt..huhu..nak jugakk..:)

msredcheesecake said...

Lama dah tak pekena subway ni.... Heee

HeNRieTTa JoSe said...

dah lamer gaks xmam subway....last mam thn 2008 klu xsilap...hahaha...bukan pe....the other half tuh xmo pegi....xkena ngn selera dia...

CiK FizA said...

x penah lg makan subway nie, sedap ek? macam teringin nak makan lah. ngee >.<

Hasrina said...

suka jugak subwayyyy

RealNS said...

tak pernah makan subway ! sadis kan ? -.-

ros_reeza said...

Salam perkenalan :)

saya pun belum merasa lagi Subway ni.. Tp, ada member ofis suka sangat makan Subway ni :)

chemija said...

teringin nk makan subway T__T

Mizz ErMa said...

shera haifa : haa, tau xpe..melimpah ruah betul fast food kt malaysia nih kan..hihi

Mizz ErMa said...

adda : tau xpo, tgh brusaha nk tmbhkn berat bdn ler ie daa 0i..kui3,

Mizz ErMa said...

chemay : lorr..yeke, hihi free2 nnt p ler try..;)

Mizz ErMa said...

sitifarhana : ha ah, sy pon rasa c subway nih best jgk..hihi

Mizz ErMa said...

msredcheesecake : itu lah..kalo slalu sgt mam, muak la pulak kan..hihi

Mizz ErMa said...

henrietta jose : lorr, yeke..c eraziwan pulak tolak batu dengan kayu aje..kui3,

Mizz ErMa said...

cik fiza : haa, kalo cik fiza tny sy pd 3 thn yg lps, sy akn ckp xsedap tp kalo tny yg skrg, mmg sdp sgt3..hihihi

Mizz ErMa said...

hasrina : sedap kan subway..=)

Mizz ErMa said...

realNS : ala, subway je pon, xde la sadis sgt..hihi

Mizz ErMa said...

ros reeza : salam perknln jgk..itu lah, laen org laen seleranya kan..hihi

Mizz ErMa said...

chemija : ala..free2 nnt p ajk boyfie mam subway k..hehe

FarhanaLicious said...

tak pernah try subway lagi. T.T

Asyiqin Haulisah said...

sedap ke? tak pernah rasa pong lagi.

anisalya said...

adeh... tak pernah mkn pun lagi barangan subwy ni. nnt nak mtk member belanja la kalau turun kl. hehehe...

EruzuLiyana said...

kita takde tunang nak ajak p subway hehe

Mizz ErMa said...

farhana : free2 nanti p try k..sedap tau, hehe

Mizz ErMa said...

asqikin : hm, sedap la kot? belum cuba belum tau..hehe

Mizz ErMa said...

anisalya : haa, kalo member yg belanja, subway yg sedap jadi bertambah sedap..hik3,

Mizz ErMa said...

eruzuliyana : ala, kalo xde tunang, ajak jela skandal2..eh? hik3,

Hasrina said...

breakfast rm6.30 jer temasuk air. suka tuna :)

Mizz ErMa said...

hasrina : owh, yeke? len kali nak try taem bfast la pulak..hehe

ctk said...

akan ku cubaaaaaa...

aniesa said...

singgah cni..dpt mkn..huhuhu..bestnyewww...^^

zOeY zAu YaH said...

nakkkkk ! x acik cik emma tayang kt sini haha..saya kt kulim takde subway.cmg soon katanya tp x buka2 pun haha..

Mizz ErMa said...

aniesa : tau xpe, tetiba rasa macam tingin nak mam cookies subway..hehe

Mizz ErMa said...

cik zoey : tol ke? kalo da bukak nanti, sy belanja cik zoey mam subwat k..hehe

Mizz ErMa said...

ctk : haa, cuba jgn x cuba..hehe

C.L.I.C.K.2