Wednesday, January 11, 2012

Ceritera c Bufday Girl..=)

Err..cite nih sebenarnye da lama..tapi biasa la kan, gue nih memang suka bab2 peram memeram cenggini..kui3, 2 jan yang lepas merupakan bufday adik gue a.k.a pompuan bongsu dalam family gue..so, perangainye pon boleh dikatakan manja + mengada sikit lah kan..hahaha (habislah gue kalo adik gue terbaca entry nih) >..<

Kenkononnye ritu kitorang plan la nak p celebrate adik gue punya bufday nie kan, kebetulan pulak taem tuh akak gue nih tengah mengidam nak makan steamboat c johny tuh so akak gue suggest ler nak bawak die p jenjalan cari makan kat johny's restaurant, times square tu..(memang situ je pon yang paling dekat dengan umah) so, ape tunggu lagi..

Pecut punya pecut gara2 xnak sampai lambat kat umah abang gue yang bertempat di puchong nuh, tup2? habuk pon tarak! uhuk..ade ke patut jalan nak p ke times square tuh ditutup? ai, x patut betul..perut gue nih kemaen lagi dk bergendang2 bagai..mau x kebulur, jam da pukul 3 ptg tapi gue belum makan ape2 pon lagi tau..sob, sob,

last2, kitorang tapaw aje kek kat ioi mall tuh..haa, ini ler die c bufday girl nye..huhuhu da besar panjang upanye adik gue nih..sweet 18 dear..=) hm, kitorang nih memang rapat.. penah jugak ler kitorang nih disalah erti kan sebagai pasangan kembar..tang mana yang sama pon gue xtau..kui3,

lorr..ini je ke kek nye? xmenarik langsung..rasanye pon biase2 aje..kalo gue tau macam nie jadinye, gue rela iqot diorang (akak + adik) p pilih kek walaupun gue selekeh aje taem tuh..(ai, lebih2 pulak hang nih..bufday sape sebenarnye nie??) 0ps..hehehe =P

bufday girl yang sedang memotong kek, ditemani dengan anak buah kesayangan + adik bongsu kesayangan..(perlu ke ber-kesayangan2 bagai macam tu?) err..=.='

malam tu pulak kitorang reramai pakat menonton cite ombak rindu kat astro first umah abang gue..alahai, nasib baek ler gue x p tengok cite ombak rindu nih kat panggung..kecewa bangat! T_T padahal, b4 gue tengok cite nih, gue kemaen lagi berharap, pisang xkan berbuah dua kali..lagenda budak setan ritu pon xbest jugak..hm, T..T

19 comments:

Unknown said...

wahh serius muka dia sama dgn kak emma jugak laa :D eh yg ke 18 ? maknanya sebaya dgn aisyah jugak la? haha

nasha sanza said...

hai,bestnya besday girl..wish her happy birthday..

Hana said...

hana teringin nak beli kek scret recpi yang besar tu tapi takut xhabis.huhu..

nak sikit ?

Anonymous said...

hye dear.. thanks follow aeryn.. aeryn dtg follow sini..

Emmet said...

wah, entry yang menarik, blog ni pun lawa, keep up the good work! :D

NuHaZahari said...

memang macam kembar lahh. kek tuh comel walaupun simple. takyah serabut serabut. hehe

bytheway, HAPPY belated BIRTHDAY adik Mizz Erma :)

CikTeddyCorner said...

wah..sonok nmpk kak erma..huhu tp kak erma lawa je kot kalo x mekap..x tipu ek..suke la tngok kak erma pkai style mcm tu..sweet :)

Zehan Ilyana said...

wah sedapnye kek itu..:D

Anonymous said...

wahhh..ucapkan hepi birthday kt dia..
emmet kt atas ni jgn cy sgt..keh3..
main copy paste je komen..sume blog komen yg sme je..bkn dia bce pn..

nur ika said...

waa..besday..best2!^,^ika tag mizz erma..hikhik..

Rare and Collectables said...

happy birthday! follow u ;)

Lelaki said...

ombak cinta atau filem2 yg best mesti tonton dipanggung baru ada feel kalau tengok tv...mmg tak best!

Juliet_iRa~" said...

ioi mall!tempat bermain ku..hee

ira dok puchong tau..abg dok puchong ape?;p

Aleen Aiden said...

ala mane gamba stimbotnye?hu3

Cik tikah said...

sedapnya secret recipe :)

dill said...

syoknye dapat kek

dill.

Anonymous said...

happy bsday to her...

Dkna Abza said...

sedapnya kek :)

say to easy=) said...

happy belated besday buat adik anda..eh sempat lagi ke.xpelah besday celebrate kan sebulan.haha