Saturday, January 28, 2012

Our 1st Anniversary! =D

Wah..sumpah, cepat tol masa nih berlalu kan? uhuk..dan sumpah lagi sekali, da lama betul gue menghilang kan? (ade kitorang kesah?) hahaha kejam betul..hm, untuk makluman, gue bwu aje habis bercuti panjang..seminggu tau gue bertapa kat kg tu..uhh, sumpah, syok bangat!! ehehehe oh ya, berbalik kepada cite asal, pejam celik pejam celik, da setahun rupanya usia c sweet + sour gue nih..da besar panjang rupanya die..sob, sob,

Bila gue pk pk kan balik, hm..rasa macam bwu semalam aje gue bikin c sweet + sour nih..n rasa macam bwu semalam jugak gue kemaen lagi rasa excited nak edit itu, nak edit ini, nak edit cenggitu, nak edit cenggini, kenkononnye semata-mata nak kasi c sweet + sour gue nih kelihatan cantik menarik tertarik seperti belog2 yang laen la kan..xde la nampak macam comot semacam aje..hehehe =D

Hm, sepanjang setahun gue bertungkus lumus membesarkan c sweet + sour nih, jujur gue katakan..gue rasa bahagia sesangat sebab dengan adanya c sweet + sour nih, gue bisa berkongsi suka dan duka gue kat sini..lepas tu pulak, gue boleh buat ramai kawan..baca ceritera2 kenkawan, bagi pendapat2 yang tak bape nak bernas kat belog kenkawan..bak kata patah2, macam2 ada lah katakan..hik3,

haa, tanpa membuang masa lagi..Epy Anniversary dear! tak sangka, da setahun rupanya kita ek..hehehe =') sepanjang setahun nih jugak, 1st taem gue dapat doodle free..leh x kalo gue nak andaikan doodle free nih sebagai a gift daripada rakan blogger? ehehehe 

tadaa~
haa..ini lah die nye doodle free yang gue maksudkan tadi..hehehe kiut miut aje kan doodle nih? =D

Hm..banyak tol ceritera2 yang gue nak kongsikan dengan c sweet  sour gue nih..tapi apa boleh buat, masa tak mengizinkan..tapi2, macam biase, gue akan selitkan ceritera2 ini meskipun ianya sudah berkurun berabad berlalu okeh! hahaha (melampau2 la pulak hang nih!) err..=.=' hihihi oh ya, sebelum gue terlupa, ucapan gue untuk c empunya sweet + sour ini ialah, hang jangan dk hangat2 tahi ayam dengan c sweet _ sour nih okeh! hahaha

5 comments:

Unknown said...

wah cute je doodle tue :)

happy anniversary 1 year sweet sour! :)

Anonymous said...

sweet la sour awak ni..hak3..
btw,hepy anniversary...

nasha sanza said...

tahniah! tak e..saya still jadi kawan awak..saya dh add fb awak..hehe..saya tetap dengan keputusan saya nak delete..maaf yek..=)

CikTeddyCorner said...

wah..dh besar ank ibu <--tetibe
hee,tahniah kak erma!trus maju =)

Anonymous said...

ptt diam je..cuti upanya hehe..selamat ulang tahun.