Sunday, January 29, 2012

Sabtu Yang Dinantikan..=')

Haa, tak laen dan tak bukan, kitorang p dating2 lagi! hahaha..sabtu lepas, (entah lepas yang keberapa, gue pon xpasti!) =P hm, kalo xsilap, seminggu before gue punya bufday kot? hehe..oh ya, 21 jan lepas merupakan bufday gue..so, epy belated bufday dear..da genap 23 tahun rupanya tuan belog nih ek..da besar panjang, da boleh kawen da..(kawen2 tu slow2 skit ek!) hahaha

Gue punya bufday 21 jan, eraziwan punya bufday pulak 24 jan..so, gue terpaksa la wish lagi sekali kan..epy belated bufday dear..da genap 23 tahun rupanya c eraziwan nih..da besar gedabak, da boleh kawen da..hahaha (copy paste aje keje hang ek!) =P hm, oleh sebab 21 jan yang lepas kitorang plan nak balik kg, so seminggu b4 tu kitorang kua la p jalan2 cari bufday gift..hehe

Biasanya kitorang kua sebelah petang, lepas zohor macam tu la..kitorang jarang sesangat kua pepagi..maybe sebab tido lebih menjadi keutamaan kot? (boleh macam tu?) hahaha so, seperti yang dirancang, sabtu tu kitorang kua ler nak p cari hadiah hari jadi kan..sesambil tu, nak p cari hamper gak untuk baby damia a.k.a baby kawan gue yang berada jaoh nun di melaka..


kita makan dulu! =D jujur gue katakan, kalo nak dibanding kan prosperity burger nih dengan GCB yang dulu, gue lebih suka GCB..rasa die jaoh lebih sedap berbanding c prosperity nih..uhuk, gue kecewa~T..T

da setel mam,kitorang p melepak di sogo pulak..tapi sebelum gue memulakan operasi, kitorang p bikin member card dulu..gue pon xtau nape c eraziwan nih beria sangat nak bikin..tapi macam biasa lah, gue follow aje..huhuhu

tadaa~~
my bufday gift from c eraziwan..lawa kan handbag nih? of coz ler lawa, gue sendiri yang pilih tau! h0h0h0 =P thank you dear..=)

lepas tu, kitorang p serbu kat kawasan baby pulak..jenguk punya jenguk, gue rembat aje hamper nih..die punya harga pon berpatutan..(macam la hang nih biasa sangat dengan harga barangan baby!) err..=.=' hehehe

setelah sepetang lamanya kitorang gigih meluangkan masa bersama di sogo tuh, malam tu pulak, kitorang singgah la sat kat tutti frutti nih sebelum balik..tetiba gue rasa heran, staf kemaen lagi ramai, nape customer kena layan diri jugak? hm..

c eraziwan yang sedang menahan kesejukan dek penangan aiskrim..kelakar pulak gue tengok..kui3,

malam tu pulak, akak gue ajak p temankan dia cari barang kat midvalley..OMG, penat p jenjalan di siang hari tadi belum pon hilang, memalam hari kena kua p jenjalan lagi..oleh sebab gue seorang adik yang baek, so gue follow aje la..kat midvalley tu, sempat pulak gue rembat kad untuk kasi kat baby..hehe

Setel aje temankan akak gue cari barang, kitorang singgah ler mam sat kat food court midvalley tuh..penat punya pasal, nak makan pon gue rasa xlarat..(boleh macam tu?) kui3, sampai aje kat umah, tunggu ape lagi..gue terus lah menghanyutkan diri ini dengan jayanya di alam mimpi..esok pagi nak kena bangun awal pulak, ada appointment di melaka nuh..ceh, bajet busy la pulak! hahaha

15 comments:

hafizah alias said...

amboi..berjalan sakan ye dia. btw, happy belated birthdayyy sis :)

sekamar rindu said...

salam..

membaca entri ni dari mula hingga tampat..jelas lah anda pasangan yg bahagia....sr mendoakan kebahagian dunia dan akhirat anda berdua.

happy belated besday to u...

nasha sanza said...

wah!tak ajak pun..hehehe..=)

CikTeddyCorner said...

hamboi kak erma,dating aje die.huhu
cik skong kak erma,mcd prosperity tu x bape best lorh..ngee~ haha

Zehan Ilyana said...

happy belated birthday..:)
kad tu comel la! :D

Anonymous said...

amboi..kemain seronok ye korg..hek3

EruzuLiyana said...

ahhh, dah lama gua mengidam tutti fruity, tapi xda kat kedah ni. delivery plis...

cikji said...

lame xpekena mekdi :( terliurrr

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Happy belated b'day..
Cantik beg tu..^_^

lia fen said...

hepy belated besday..

Unknown said...

happy belated birthday both of u..sweet 23 ok :)
best gile besday dekat2 leh celebrate sekali kan :) jimatt~ haha :)

wah dpt handbag..si eraziwan dpt apekah?

Anonymous said...

jln sakan..hihi..

YattAkasah said...

hepy besday...

bestnye jln2

S.A.M said...

hepi belated bday ;)

Entri Menarik Di Blog Rilek-Rilek
1.Pelumba Basikal Negara Dilanggar Kereta
2.Cara Cepat Jadi Jutawan
3.Blogger Cantik Di Malaysia

aira shahira azmi said...

hai!aira jengok blog..whoa~jelesh la..die leh jmpe boyfie slalu..x cm itew..hii..nk mkn tutti frutti ngn boyfie mcm kak erma jgk!!>,<