Tuesday, January 17, 2012

Penangan Cinta Tentang Dhia..hik3,

Hahaha..gue da malas nak cakap pape..orang laen da xlayan da cite tentang dhia nih p gue bwu terhegeh2 nak tengok..layankan aje la c emma chan yang baru tengah kemaruk dek penangan cinta c zikir dan c dhia nih..hik3, =') taem cite nih tengah bersiaran kat tv3 ritu, gue xlayan langsung cite nih..jangankan layan, pandang sebelah mata pon tak..sob, sob, T..T

Rugi betul kan..kalau lah dari awal2 lagi gue tau cite tentang dhia nih dibintangi oleh adi putraku yang hensem lagi macho ini + nora danish yang tersangatlah lawa lagi ayu itu, of coz lah setiap petang gue akan duduk tercongok kat depan tv tanpa mengenal erti penat lelah..(banyak la hang punya penat lelah!) err..=.=' hehehe

Nak dijadikan cite lagi, malam tuh (malam bila entah) merupakan malam kemuncak cite tentang dhia nih, kemaen lagi wall facebook gue diterjah oleh status2 epilog cite tentang dhia nih..ade yang sedih, ade yang xpuas hati, ade yang itu, ade yang ini, last2? gue jugak yang terlopong membacanye..sob, sob, T..T

tanpa membuang masa lagi, gue pon ape lagi..dengan sepantas kilat gue p google tentang dhia nih..sekali gue tengok hero dia, OMG! OMG! my adi putra okeh! bergandingan pulak dengan c nora danish yang cun melecun ini..hik3, =')

tak sangka nora danish nampak laen sesangat dalam cite nih..mungkin sebab penampilan die yang bertudung n watak yang die pegang tu kot..=D


cinta monyet antara c dhia dan c azmi..(banyak la hang punya monyet!) err..=.='

haa, watak melly pon gue suka jugak..hehe

uhuk..jeles..T___T

Hm, lau xsilap gue, cite nih ade 30 episod kesemuanya..(wah, macam dialog cite dragon ball lah pulak, mutiara naga nih ada 7 biji kesemuanya..hahaha) uhh, ini bermakna banyak lagi yang gue belum tengok sebab sekarang, gue bwu aje tengok sampai episod 10..tapi tu lah, ape boleh buat..bak kata patah2, bia lambat asalkan selamat..(entah apalah yang selamat agaknya tu!)

15 comments:

nasha sanza said...

hehe..layan citer nie last-last je dear...huhu...

NisaAdnan said...

nak tgk jugak laaa TENTANG DHIA ni. ramai yg ckp best ;p

CikTeddyCorner said...

cik jarang sngt tngok drama tp citer ni cik tngok smpai hbis tau,kak erma..hehe

Cik tikah said...

cite ni best! btw, pasar tani kat shah alam setiap hari ahad je :)

starzieti said...

suke jugak cite nih. nora danish mmg tersangat cantik n ayu kan dlm cite nih. suke tgk die bertudung. :)

Anonymous said...

Guwa pn x lyn gak cite ni dlu..
Penuh new feed fb guwa dgn post bdk2 ni ckp sedih la,haprak la dgn ending cite ni..
Lu download ke cite ni?download ktne?
Eh npe terbercakap guwa lu guwa lu ni..ni yg rasa ranggi ni..ekekeekek...

Zehan Ilyana said...

tak tengok sangat pun cite die..huhu

Unknown said...

haha takpa sis, masih sempat utk tgk crita ni lagi.. :D

zainatul abu bakar said...

yup! cite ni memang best, lagu best, sume best la :)

Aleen Aiden said...

nora danish ni cun gila pakai tudung!hu3

dill said...

oh! saye tgk sampai abes cite ni kat tv. hehe

dill.

Unknown said...

laa...baru nak tengok ke??meh meh emy tolong citekan.haha :p blagakkan kite.

hani said...

bagi aku yg hegeh2 tgk cite ni dari awal, rasa panas ati gak tgk ending dia cmtu je.uuuhhh...

nasha sanza said...

rindu kamu..mana menghilang??

cikji said...

cikji pun suke gak cite nih.blik keje mesti ngadap tv dulu