Wednesday, September 14, 2011

Dilema..T-T

Uhuk..somebody, please help me! T___T

Sejak dua menjak nih, perasaan gue asyik tak tenang aje..macam2 yang bermaen di fikiran gue nih..kononnye la kan..=P mana tak nye, sekarang da 14hb..pejam celik pejam celik, besok da 7hb..uff..>___< oh ya, untuk makluman, 7hb tuh merupakan date flight ticket gue ke korea yer.. yes, korea guys, korea! =3

Gue sekarang betul2 dalam dilema tahu..untuk makluman lagi, actually, gue da banyak berhabis untuk trip ke korea nih..dengan flight ticket nye, dengan tempat penginapan kat sana nye, dengan passport nye, uff..pendek kata, dekat 1.5k jugak la kan..

Tapi tu lah, rnie da 14hb p batang hidung keje laen still xnampak2 lagi..kalo gue p jugak ke korea, of coz la gue akan menghadapi krisis kewangan yang maha dasyat bila da balik malaysia balik kan..sob, sob, itu la yang membuatkan gue dilanda masalah dilema nih..samada gue on kan aje plan tuh, atau pon cancel kan aje..

Hm..dilema yang kedua pulak, andai kata gue da decided xnak p korea kan, gue ade 2 benda idaman yang nak dibeli kat malaysia nih..xtau nak beli yang mana satu dulu..uhuk, susah tol bila gaji 15k aje sebulan..>.< kalo gaji 50k sebulan kan best, nak pape, petik aje la jari tu..hehehe =D

Setakat nih, idea yang paling bernas yang terlintas kat kepala hotak gue nih cuma satu aje..lau ditakdirkan gue da dapat keje bwu b4 7hb nih, gue akan on kan aje percutian gue ke korea tuh.. tapi sekiranya gue xdapat2 lagi keje bwu, nampaknya terpaksa la gue korbankan aje percutian gue tu kan..sob, sob, T-T

Yela, lau gue on kan jugak plan gue tuh, gue akan jadi penganggur yang pokai la jawabnye..lau sebaliknya pulak, gue still jadi penganggur jugak p xde la sepokai lepas gue p korea kan..hehehe =P berkenaan dengan 2 benda idaman gue tu pulak, itu gue akan decided selepas 7hb nih..

p/s : sementara tuh, gue akan pk kan dulu yang mana satu keperluan, yang mana satu kehendak..hehehe =D

10 comments:

m said...

wowwwweeee bestnyaaa nk g korea =)

Mizz ErMa said...

itu la psl..bestnye..T-T

ainul.zmrs said...

wahhh bes bes.hihi on kan jelah plan tuuu.krisis kewangan belakang kiraaa..muhaha

hyueri kumiko1314 said...

bestnya...tp lau terpaksa jd pokai bek lupakan jew..heheheee

m said...

bercuti eh? with friends or family? jeles ni =p

ainul.zmrs said...

dear,i tag u
http://nurulainulfarhain.blogspot.com/2011/09/contest-im-proud-to-be-muslimah.html

Anonymous said...

pi je lah alang2 dh hbs duit tu kan? hehe

Mizz ErMa said...

naf : macam tu ker? uff..dilema2..T___T

p/s : contest? uhuk..thanks..

cik anis : err..err..betul jugak tu..hehehe =P

mya : ha ah..bercuti dengan akak2 n kawan2 akak..=)

cik zoey : itu la pasal..uhuk..tgk la dulu macam mana kan..hehe

Anonymous said...

nantiblk carik duit lg hehe

Mizz ErMa said...

hm..betul3..=3