Thursday, April 26, 2012

Cincin Cintan Cintun~ eh? =.='

Yea, c eraziwan da belikan gue cincin tunang~ hihihi xsabarnya rasa nak tunang, da lama jari gue nih tak bercincin sejak cincin kapel gue ritu rosak..sob, sob, oh ya, selasa lepas kitorang p cari cincin tunang kat wah chan, leisure mall..sehari b4 tuh, ofiz mate gue ade tunjukkan risalah jewellery wah chan, wah..harga cincin serendah rm168 tu, mana nak cari sekarang nih kan? (pepandai aje) err.. hehehe esoknya, gue cecepat ajak c eraziwan p serbu kedai wah chan tuh..=D

Pegi2 aje, alahai..boleh pulak salesgirl kat wah chan tu cakap cincin yang harganya serendah rm168 tuh da abis stok? kecewa tol..yela, cincin tunang je pon, xperlu ler nak beli yang mahal2 kan..membazir tu kan amalan syaitan? (pandai ler hang) err..hehehe so, alang2 da sampai kat sana, gue pon malas ler nak cakap banyak, gue juz cakap, saya nak cincin untuk laki + pompuan dengan harga rm500 boleh? pilih punya pilih, lari bajet la pulak sebab total sume rm540..hm, T..T

nih cincin c eraziwan..
harganya rm187, gue pilih cincin yang paling murah! hik3, teruk betul~ =P
actually, c eraziwan tak berkenan sangat dengan cincin nih, gue pon xtau nape sebab gue tengok, cincin nih lawa aje..dia berkenan cincin yang rm196 tapi apa boleh buat sebab xde saiz..

pic nih clear skit..
haa, tengok..kan ke lawa cincin nih, nape tak berkenan pulak?
hm, gue bukan ape..risau jugak sebenarnya nie..kang lepas tunang karang, dia tak pakai pulak cincin yang gue belikan nih..sentap ler hati gue nanti~ hm,

 
oh ya, bekas nih gue beli kat kedai area jalan tar..
gue pon da lupa nama kedai tuh..
wah, tak sangka pulak gue bekas yang gue pilih nih sedondon dengan cincin c eraziwan..hehehe

cantiknya cincin nih..=3
kalo c eraziwan tak nak pakai lepas tunang nanti, gue nak buat ape ye dengan cincin nih? tak kan nak simpan dalam bekas aje kan..ahh, gue tak peduli, gue akan pastikan dia pakai jugak cincin nih..huh! hahaha

tadaa~
haa, ini pulak cincin gue..
harganya rm353, cincin yang paling murah jugak! hik3, ala cincin tunang je pon..
tol x? =P

saiz yang paling kecik yang ade kat wah chan nih saiz 8,
jari gue pulak saiz 6..so, nak tak nak, diorang terpaksa la kecikkan cincin gue nih..
bila da kecikkan, bentuknya yang terbentuk cantik tuh da jadi xbape nak cantik ler jawabnye..hm,

 niat di hati nak testing aje cincin nih..
tup2? eh2, rasa macam nak pakai terus lah! (boleh macam tu?) hahaha
lepas tu gue cakap dalam ati, sabar emma chan sabar, lagi beberapa ari aje, tak kemananya cincin tuh..percayalah..hik3, =P


14 comments:

aRa ❤ aFiq™ said...

mahal jugak cincin tu eh.. cincin utk eraziwan tu mcm cincin kawen abg ipar ara.. hehe

MaYa MustWany said...

awatnya xclear sgt erma.sje kasi jelez.hahah

cntik2

Hafiz said...

uwaarrgh.. rosok doh ko? baru bajet nk claim mula.. hak3.. btw, lawa cincin tu.. huhu

ctm said...

Alaa best nya nk tunang. Ni rase cm x saba nk tunang ni. Hehe. #merenyam#

O CIKTEDDY said...

lawa la cincin korang!huhu

adan said...

cantik la cincin tu...sesuai..

adda siempre said...

awat mu paka doh cincin tu maa? jangan la paka lg...tggu nt tune dlu la ...hehehe:p

Eliza Sulaiman said...

cincin tunang dah lawa, cincin nikah lagi meletoppp!

nice one ! ;D

Shaznina Sofia said...

hye kak.. lame da x bace blog akak sbb kite x bukak blog.. hihi.. wah tahniah ye kak.. semoga akak kekal dgn nya selamanya.. amin..

ღ yATz~ said...

eyh...lawa je la cincin si dia tu..
pakse je kalo die xmo pkai..ekekke (#evil)
hehhe..sabr erma..saba..hiks!:P

CiK FizA said...

cantik la cincin erma n bakal husband ! Jelez ok. erkk =,="

Mira said...

cincin tunang simple pun takpa yg penting cantik. btw, selamat menjadi tunangan org kak erma :))

HeNRieTTa JoSe said...

canteknye cicin...dah selamat berada di jari lah kan...

zOeY zAu YaH said...

jari kecik macam saya hahaha give me 5 cik emma haha..

C.L.I.C.K.2