Monday, October 14, 2013

2 bulan sudah..=)

Assalamualaikum w.b.t.. =')

13/8/13 - 13/10/13.. Alhamdulillah..semalam, hero cilik kami dah pon genap 2 bulan.. cepat betul masa nih berlalu kan? da 2 bulan rupanya anak teruna ibu dengan ayah nih..hihi entry kali nie ibu buat khas untuk mikail tau..=)

kau begitu sempurna

dimataku kau begitu indah

kau membuat diriku akan selalu memujamu

di setiap langkah ku

ku kan selalu memikirkan dirimu

tak bisa ku bayangkan

hidupku tanpa cintamu

p/s : credit to andra and the backbone for the lovely song, sempurna..=')

11 comments:

Kakzakie said...

Aduhai rambut pacak kena tebas dah ye... tak apa lepas ini boleh pacak balik...

Mata sangat menggoda - cantik kan mata dia:)

QueeN TerataI said...

rindu kat baby... walau baru je ada baby yg kini berusia 7 bulan..

rambut mmg best pacak2.. hehehe anak2 ku semua rambut halus a.k.a xde rambut.. hahaha

Fifi Nadhrah said...

atas rambut stylo.. bawah da kontot.. hihi.. slmt mikail cool..

azizah :) said...

grr.. rumahnya lg lebat dr hakimi.. geram tauu

HeNRieTTa JoSe said...

Sekejap jerr kan masa berlalu...comel nye dia....eeehhh...skank nmpak cm iras ayahnya plak...

Cho Zila said...

betoiler kejapjer masa berlalu ...esok2 datang blogni dia dah boleh berlaripun...

ct aman said...

be a good boy....;)hensem boy....

Syida Rasyidah said...

waahhh, kejap je dah dua bulan eh Erma.. rambut baby cantik, suka tengok :)

zaza zehra said...

makin comel dan kiut dah dia :)

are_lin@yu said...

alahai comelnya dia..

Noor Hazirah said...

hensemnya mikail... nak kenal dgn Fakhira tak? hehehe. fakhira pn 13/8 jgk