Wednesday, October 26, 2011

Day 3rd @ Seoul, Korea~~

Uhuhu..kesian tol, rnie da 26hb, p gue bwu terhegeh2 nak update sal ari ketiga gue kat sana..hihihi ah, xkesah la kan..bukan gue kena bayar penalty kat sesape pon, janji ade jugak kenang-kenangan yang gue boleh abadikan kat dalam sweet + sour gue nih..tol x? hm, betul3..=D

ari ketiga nih, kitorang banyak habiskan masa kat lotte world..seharian kitorang kat sini tahu! semangat betol..hehe yela, mana xsemangatnye, tiket masuk aje da 30k..kalo di convertkan ngan duet sini, mau rm100 jugak woo..tapi gue memang enjoy kat sini..1st taem tu naek c roller coaster..itu pon dk pejam mata aje memanjang..kui3, =P

lepas tu, kitorang p lepak kat magic island pulak..magic island nih tempat untuk outdoor game..lau kat lotte world tadi, game yang indoor..kat magic island nih, gue sempat maen 2 game aje lepas tu, KO..hahaha mau x ko, game2 die sume mencabar tahu..nasib la gue xtermuntah kat sana, kalo x buat malu aje..(game yang mencabar ke, hang yang lemah semangat sangat?) err..=.='

okeh, berbalik ke topic asal, taem nih gue da sampai kat magic island..pemandangan kat lua nih lawa sesangat..hampir separuh ari gue berkurung dk maen game kat dalam bangunan, kua aje dari bangunan nih, rasa menyesal pulak sebab kejap aje sempat lepak kat sini..tambahan lagi, udara kat lua lebih fresh..sejuk aje..hee =D


haa, ambik hang! sakan tol hangpa semua bergambor dengan hanbuk kan..err..hehehe actually, kitorang da hampir putus asa tau sebab nie da ari ke-3 kitorang kat seoul tapi masih xjumpa tempat yang boleh pakai hanbuk sebabnye esoknye, kitorang da nak fly ke jeju island..so, bila da ade peluang kat depan mata nih, ape lagi kan..sewa aje da 10k, kena la guna dengan sebaik2nya..hee

nih pulak taem sesi ber foto secara solo~~hehehe walaupun sewanya agak mahal, kot? tapi kira ok la dengan servis yang diberikan nie kan..baju die tolong pakaikan, lorr..simple je cara nak pakai hanbuk nih, gue ingatkan susah..hehe taem nak ambik gambar pulak, die yang tolong betulkan kaen tuh kasi mengerbang sikit..konon2 untuk bagi nampak lagi lawa la kan..kui3,

13 comments:

ctk said...

comey la akak ngan kawan2....
teringinnyer nak g KOREAAAAAA!!!


magic island sangat2 cantik!!!!

Unknown said...

woahh akhirnya,gambar2 di hari terakhir kat sana :D nanti next time bwk aisyah plak g sana ea.. haha

Anonymous said...

owh korea lagi..owh jeles lagi T_T

budak penjara said...

jmpe tak ngn gong chang??haha

sekamar rindu said...

salam..


wow......bestttnyaaaa..

Anonymous said...

pehh g koreaaaaaa syoknyeeeeeeeeeeee^^ best giler nampak^^

adda siempre said...

wahhhh...comelnya magic island die ma....eh, mu pkai pkaian trdisonal die nma gpo doh ma?hahaha..ak xingt...kna byr ko ma?

m said...

comelnya pakai pakaian tradisi dorang! =)

Anonymous said...

hmm entry ni ada lagi..maka saya jeles lagi =.="

nur_anonymous said...

bestnye..suke suke suke..nak ikut..haha(mcmlah dpt an?)..ehehe

Faieza Maddaru said...

waa...bestnya, nk g juga...uhuhu menarikny kostume tu..

Aleen Aiden said...

aritu kawan alin ade ajak g korea untuk next year punye trip.aaa skang rase mcm jeles sbb xikot.hu3

Mizz ErMa said...

ctk : magic island mmg best sebab pemandangan die lawa..=D

nur aischa : ini belum yang terakhir..ade lagi 4 entry tau..=P

cik zoey : jgn jeles2, xelok..hihihi =P

budak penjara : gong chan x p jang geun suk jumpa! hehe

sekamar rindu : 1st taem lepak kat theme park, mmg best~~

el-janna : tau xpe..hihi

suhada : sewa hanbuk jah 10k tahu..=P

mya : cantik kan hanbuk nih..=)

el-nur vivi : mmg xdapat la jawabnye..hehehe =P

faieza maddaru : lawa kan hanbuk nih..=)

aleen aiden : mmg rugi la xikut diorang..hihi