Sunday, December 18, 2011

Bila Nak Kawen?? =0


Che wah tajuk, kemaen lagi ek..hehehe =P gue pon xtau nape, sejak dua menjak nie, ramai pulak yang tanya gue, kapan korang nak kawen? kapan korang nak berumah tangga? kapan korang nak bersatu? (ewah3, lebih2 pulak hang nih! diorang tanya bila nak kawen aje lah! yang hang sampai merapu2 nie ape kes??) err..err..gue cool aje, mane ade merapu yang bukan2..hehehe jawapan gue kepada mereka2 yang bertanya itu pulak, insyaallah..kalo sampai seru, gue akan kawen..=3

Ada apa dengan kawen? (eh2, sudah gaharu cendana pulak hang nih!) hik3, kepada mereka2 yang sudi bertanyakan gue soklan seumpama itu, tq bangat..sekurang-kurangnya gue tahu ade jugak yang xsabar2 nak makan nasi minyak gue nih..hihihi tapi tu lah, gue masih muda lorr..umo pon baru belasan tahun..(belasan tahun kepala hotak hang!) hahaha xde lah..sape xnak kawen kan..gue pon macam tu jugak..kalo seru tu da sampai, sape la gue nak menghalangnya..tol x? =)

Tapi tu lah..ajal maut, jodoh dan pertemuan itu di tangan tuhan..kita hanya merancang, tapi tuhan yang menentukan..(amboi, sejuk ati mak nak..) hahaha Insyaallah, kalo da jodoh tu xkan kemana..kitorang pon xnak la kecoh2 lagi pasal nie kan..kang dibuatnye xjadi kang, kitorang jugak yang malu..gue jugak yang malu walau pun ramai yang cakap gue nih muka xtau malu..ish3, sape la yang sampai ati sebar cite yang xbetul macam tu kan..kui3, =P

gambor kenang-kenangan di hari ulangtahun kami yang pertama..=)

Haa tengok, kitorang kapel pon xsampai lagi 2 tahun..masih baru lagi so gue xnak la terburu2 nak kawen kan..bak kata patah2, biar lambat asal selamat..(selamat ape yang hang maksudkan tu?) ape2 jela kan..hahaha tapi tu lah, perkahwinan nih bukannya sekadar terima nikahnya lepas tu da boleh idop bersama kan..kalo da kawen tu, banyak tanggungjawab yang kitorang kena pikul..entah da ready, entahkan belum..T-T

Tambahan pulak, abang + akak2 gue yang dua orang tu belum kawen lagi..so, xmanis la kan..diorang belum pun kawen, gue da terhegeh2 nak kawen..kalo boleh, gue nak majlis diorang jalan dulu b4 gue..itu baru betul, tol x? hehe tapi tu lah, bila pk pk balik, kang diorang lambat lagi nak kawen kang, gue jugak yang masak! hahaha so, gue da inform diorang awal2, kalo diorang xkawen2 lagi taem gue berumo 25 tahun, gue langkahkan aje bendul2 yang ade..(boleh macam tu?) kui3, =P


P/S : Sebagai Tanda Sokongan, Jgn Segan2 Untuk Klik E & E Budget Collection Okeh! TQ Bangat~~





10 comments:

mRsZiRaNeY said...

sweet~ semoga bahagia~ :)

NurSuhada Md Arifin said...

nikoh2 la...ak xsabar nk mke nsi mnyok ni...wakaka

Nur Aischa said...

wahh haha mmg tk sabar nak tgk kak emma kahwin.. ;D jadi akak mmg target 25 la ni. hee harap menjadi tau tau. amin..

IntaNBerliaN said...

hihii.. xpa, masih muda lagi :-)

nasha sanza said...

hehe..jangan lupa jemput saya pulak..insyallah jodoh tu takkan lari kalau memang itulah takdir kita..

ILA HonEyBuNNy said...

tiba masanya akan kawin jugak.ehem3..

moga berbahagia hingga ke syurga..;)

zOeY zAu YaH said...

soalan wajib yg org akan tanya kan? hihi..

Juliet_iRa~" said...

heeee...nt jgn lupa jemput tau! :D

sweet je korang ni...;p

Original CikTeddy said...

2 taon tu 1 tempoh yg agak lame..huhu brcinta dlm prkhwinan la plak..^^

cik dh umukan pmenang brainstroming corner tu^_^

Mizz ErMa said...

mrsziraney : hee..tq bangat..amin, =)

suhada : laen mcm aje bunyik nye..hahaha

nur aischa : ha ah, target 25..hihi amin, =)

intanberlian : hee..betul3, bak kata patah2, xkan lari gunung dikejar..=P

nasha sanza : Insyaallah..hehehe =D

ila honeybunny : wah, setuju sgt2..hehe amin, =)

cik zoey : tau xpe..=P

juliet ira : Insyaallah, hehehe

original cik teddy : Insyaallah..=)