Saturday, April 23, 2011

Berhenti Berharap!

Wiken yang ku tunggu2 selama seminggu nie tersangatlah hampeh tahu! bikin gue panas jer..huk3, T.T

Dan tetibe, bait2 yang tidak diundang terngiang2 di benakku..

Mana janji manismu..mencintaiku, sampai mati..(err..=.=')

Aku berhenti berharap, dan menunggu datang gelap..(err..=.=')

Ok, cukup! xkuasa i nak layan..huh,

Ari sabtu, biase la..keje halfday..masa gue on da way nak balik tadi, OMG!

Gue ketemu sama k.faizah a.k.a senior gue masa kat poli dulu lorr..hihihi

Makin berisi no..xpasal2 gue konfius tol ke tu k.faizah.. nasib baik die yang tegur gue dulu..hee

Oleh sebab tren dari ofiz ke umah gue hanya 2 station, xsempat nak borak panjang2..

Kata k.faizah, die nak p jenjalan kat Jalan Tar..ruginye xiqot..huhuhu >.<

Xsnap gambar dengan die tadi pon rasa cam rugi gak..lau x, leh gak gue wat koleksi kat sweet + sour gue nih..hihihi (ko nie bio betui..xmalu ke nak snap2 gambor lam LRT??) ha ah..ye x ye jgk..malu 0i..kui3,

No comments: