Sunday, April 17, 2011

Driving Class Yang Tiada Penghujungnya

Huh..tajuk memang x bleh blah! tapi, ia tersangatlah bertepatan dengan situasi yang gue alami sekarang..

Kadang2, gue rasa menyesal sangat2 amik driving class nie..entah kapan la sume nie akan berakhir..>_<

sampai jer kat litar, cikgu mintak start dengan parking..hah, amik ko..panjang bebebo Q nyer..

Tunggu punya tunggu, haa sudah..dah nak sampai turn gue..nervous nih..3 minggu gue skip class..hihihi

Settle parking, proceed dengan tiga penjuru lak..

Lagi sekali, lagi sekali..haa..muke puas at leh posing taem tunggu Q nak naek bukit..hihihi

C bukit nie pon kasi gue nervous gak nih..haa sudah..

Dah genap 2 jam, turn naek motor lak..sempat snap sekeping jer..hee naek motor dalam 3 round, hujan lebat la plak..x pepasal gue merempit dalam litar nih..kui3,

p/s : dengar2, test JPJ gue pada 5hb @ 10hb nih..entah ye entah kan tidak..ritu bukan maen lagi, nak booking bulan April konon, tup2..habuk pon tarak..

No comments: