Sunday, April 17, 2011

Driving Class Yang Tiada Penghujungnya

Huh..tajuk memang x bleh blah! tapi, ia tersangatlah bertepatan dengan situasi yang gue alami sekarang..

Kadang2, gue rasa menyesal sangat2 amik driving class nie..entah kapan la sume nie akan berakhir..>_<

air muka yang begitu terserlah kebosanannya dengan sandiwara kelas memandu ini..(banyak la ko punya sandiwara) =P

sampai jer kat litar, cikgu mintak start dengan parking..hah, amik ko..panjang bebebo Q nyer..

Tunggu punya tunggu, haa sudah..dah nak sampai turn gue..nervous nih..3 minggu gue skip class..hihihi

Settle parking, proceed dengan tiga penjuru lak..

huh..nasib baek sume berjalan ngan lancar..alamak, stereng c kancil nih boikot gue la plak..

Lagi sekali, lagi sekali..haa..muke puas at leh posing taem tunggu Q nak naek bukit..hihihi

C bukit nie pon kasi gue nervous gak nih..haa sudah..

4 @ 5 round jugak laa gue practice sensorang..cikgu dah lesap entah ke mana..huh, capek siot!

Dah genap 2 jam, turn naek motor lak..sempat snap sekeping jer..hee naek motor dalam 3 round, hujan lebat la plak..x pepasal gue merempit dalam litar nih..kui3,

p/s : dengar2, test JPJ gue pada 5hb @ 10hb nih..entah ye entah kan tidak..ritu bukan maen lagi, nak booking bulan April konon, tup2..habuk pon tarak..

No comments:

C.L.I.C.K.2