Friday, April 1, 2011

Sesungguhnya, Penantian Itu Satu Penyeksaan!

Huh, tepat sekali!

Penantian itu sememangnya satu penyeksaan..T_T (Emma Chan, kamu ape kes?)

Huu..xtau la nape, wiken nie terasa cam panjang semacam jer..jenuh gue menghitung ari nak tunggu hujung minggu..walhal, hujung minggu gue bukan ade pape yang special pon..sama jer cam wiken2 yang lepas..lau x keje, p driving class..lau x p driving class, p dating..lau x p dating, beristirehat jela kat umah layan perasaan sesambil ditemani kebosanan yang melampau-lampau kan..hihihi =P

P, lau plan menjadi, wiken nie a.k.a besok, gue mau p dating~~ hee, driving class lak, kite tolak tepi dulu..leceh tol..last week, bukan maen lagi gue bermandikan peluh taem blaja parking + bukit! huh..nasib baik wangi gue still maintain cam biasa..kui3,

N lau tak keberatan, taem dating besok gue mau bikin photoshoot lorr.. mau mekap kasi tebal2 skit.. mau pinjam camera my sis jap..(yela, xkan nak photoshoot pakai hendphone lak kan, x best laa..=P) bisa nggak ek? hehehe (terpengaruh ngan blogger2 yang diskodeng oleh gue sejak dua menjak ini) hihihi

0k, done! Can't wait for tomorrow's evening~ hee =)

p/s : To Cik Anis,
Nis, sy xleh nk komen la kt blog awk..bleh x awk tukar skit setting yo? lau xtau, follow jah step bwh nie deh..dibuat khas utk kamu..(terharu x? terharu x?) hihihi =P

>Step 1<

>Step 2<

>Step 3<

No comments: