Tuesday, April 19, 2011

Hidup Ini Hanyalah Sementara

Ya Allah..

Sungguh aku sangat tidak mampu untuk mengawal emosi murahanku ini..T.T

Rutin harian ku sama cam biasa..bukak2 fb, aku mesti tengok upcoming events dulu.. lau ade bufday teman2, aku akan wish.. 

Nak dijadikan cerita, bila aku bukak jer fb td, lam hati, hm..ramai gak bufday 19hb nie.. aku bukak fb diorang satu persatu..


1st, Nik RK, then aku abaikan dulu coz xkenal sangat @ xkenal langsung sape c Nik RK nie..

2nd, Nor Farhana Saidina Hamzah..hm, dak sekolah rendah aku dulu..ape lagi, wish jela yang aku boleh bagi..hihihi

3rd, Rahimi Raihan..yang nie pon aku xkenal..lau xsilap aku, dia penah xpuas at ngan aku coz aku menang masa join contest cute muslimah dulu..aku pon heran nape die leh add aku.. yang lagi mengherankan aku, nape aku leh accept die lak? hahaha hampeh tol la hang nie..last2, aku tutup jer fb die..xkuasa nak wish~ =P

4th, Ramzi Sagat..dia pon dak sekolah rendah aku gak dulu..oleh sebab aku xrapat sangat + xpenah bertegur sapa dalam fb nie, aku tutup jer fb dia tanpa sempat nak wish pape..(alasan) hik3,

Last2, tinggal fb Nik RK jer yang aku belum tutup..bila aku tengok jer kat wall die, inna lillah wa inna 'ilayhi raji'un..


Ucapan2 selamat hari jadi yang aku biasa tengok kat wall bufday2 boy & girl, satu dua jer yang aku nampak kat wall die..yang laen sume ucapan Al-Fatihah..mungkin ade yang masih xtau die dah xde kat dunia nie..die dah meninggalkan dunia yang fana ini sejak 23 Februari 2010 dan ini menandakan, aku dah frens dengan die da lama tapi xpenah tau die dah xde..sangat terkilan disitu walau kami xpernah mengenali antara satu sama laen..

Walaupun kami  xpernah bertegur sapa, hanya Al-Fatihah yang mampu aku sedekahkan kepada arwah sebagai salam perkenalan kami..

Komen terakhir arwah..2 ari sebelum kematiannya..

Status terakhir yang sempat di update oleh arwah, juga 2 ari sebelum kematiannya..

Teman2 yang mendoakan arwah..

16 ari sebelum kematian arwah..mensyukuri nikmat yang diberikan oleh Allah S.W.T sebelum menghembuskan nafas yang terakhir..

p/s : semoga arwah ditempatkan di kalangan orang2 yang beriman..=)

No comments: