Saturday, April 9, 2011

Lesen Oh Lesen

Sarah Daniel

That's my License Teacher's name! huh..sangat hampeh ok!

Semalam, gue sms tanya die ari ahad nie a.k.a esok ade class tak?

Jam 9.15 p.m tadi bwu die call tanya, lau class jam 11.00 a.m boleh tak?

Hm..ok la jgk kan, at least, gue leh tido lu..hee i like~ ^^

Yang x like nye, ade ke patut die g tau gue class esok, blaja keta 3 jam..u pon dah lupe kan? Bila gue tanya sal class untuk motor, die kate minggu depan bwu kite buat class penuh, kete ngan motor sekali..

Hek elleh c Sarah Daniel nie..nak cekik darah gue la tu buat class banyak2 jam..hang tau x gue nie da penat blaja benda yang sama jer..alih2 bukit, alih2 bukit..lepas tu parking lak, jalan raya bwu sekali..class bukan maen lagi berjam2 gue pergi..u bikin masa i terbuang jer tau x..huk3, sedih..T.T ape salahnya buat jer class penuh yang hang inform tadi, buat jela class kete ngan motor sekaligus..x yah bikin gue ke sana ke mari berulang kali..da abis class, test jer JPJ terus..bosan + penat tau x setiap kali blaja benda yang sama jer..huh!

nyesal gue tersangkut ngan iklan nih! sumpah gue nyesal! huk3, >_<

Da deal kononnye esok nak p class jam 11.00 a.m, tup2 timbul plak perasaan x puas hati hasil dari perasaan malas yang membuak2 nak p class berulang kali..hik3, gue pon sms jer la c Sarah Daniel nie tanya, u cakap tadi minggu depan class full kan, kalau macam tu, kite buat class minggu depan jela k? die x reply la plak sms gue..ntah paham ntahkan tidak maksud gue tadi..ahh..lantak hang lah..malas nak layan! huh..

p/s : banyak kali tol gue mengeluh..hampeh tol la..

No comments: