Wednesday, April 27, 2011

Kemalasan Melanda!

0wh tidak..

Awat gue rasa cam malas semacam jer nak study nie..huk3,

Disaat teman2 sedang bertungkus lumus lagi berhempas pulas menelaah pelajaran, gue pula bagaikan cacing yang kepanasan mau menelaah profail syarikat untuk p intebiu ari kamis nie..

Ape nak jadi la dengan hang nih..lau intebiu hang xlepas, tau plak hang membebel.. taem ada masa untuk study, hang wat dek jer..ish3, (kata c eraziwan kepada c emma chan) 0ps..=P

Tapi, yang paling menarik berkenaan intebiu kali ini ialah, buat julung kalinya, gue dipanggil untuk di intebiu pada jam 8.00 a.m! nah, amik ko!

Adoi..camner nie..lau ari2 biasa, jam 8.00 a.m tuh gue bwu jer terhegeh2 nak iron baju.. nak bersiap2 lagi.. kolumpo, biase la lau pepagi kan..jem nak mampuih~ jem perisa ape la agaknye my dear nak kasi gue makan pagi khamis tu nanti ek..

Ah..xkesah la kan..janji, da abeh intebiu nanti, gue leh balik sambung tido kat umah! (yela, xkan nak balik sambung tido kat ofiz plak!) uhh..syoknye..^-^ (Dear, dun jelez2 tau!) hihihi 

No comments: