Monday, April 18, 2011

Zaman Kerosakan Kasut2ku

Oh tidak..semakin hari, kasut2ku semakin menunjukkan belangnya..

Rnie merupakan hari kerosakan kasutku yang ke3 pasang..huk3,

Selidik punya selidik, rupa2nya, bukannye banyak pon koleksi kasut yang gue ade..

Ditolak dengan 3 pasang yang dah xpired, tinggal jer lagi 3 pasang yang high heel punya..

Cam ner leh jadi cam nie nie..teruk la gue lau ari2 p keje pakai high heel jer..T.T

Adoi..lau setakat p jalan2, boleh jer gue kasi terjah c high heel nie..huhuhu =.='

Mungkinkah ini masanya untuk gue kembali menjinakkan diri lagi dengan shopping online? Maklumlah..gue mana la ada masa nak p jenguk2 kasut kat kedai by kedai..(bajet bz) kui3,



Uit??

Xde angin xde ribut tetiba muncul mende nih..hihihi (sajer nak interprem koleksi eyeshadow gue yang terbaru) =P

No comments: