Thursday, April 14, 2011

Mata Yang Kerambangan

Siyesly! mataku tersangatlah rambang melihat bebaju yang lawa2 ini..owh..Onesly! dis year is my year~ hihihi ^_^ (hm??) hee..=D

Raye tahun nie gue mau pilih baju raye sendirian berhad! Hooray~~ da lame x merasai nikmat pilih baju raye sendiri..huk3,

Last year, nape ek gue x pilih baju raye sendiri..xpasti lorr awat..p x kesah sangat coz taste diorang (my mum n my sis) pon not bad gak..(macam la taste hang tu terbaik sangat!) err..=.='

2 years ago lak, awat ek? hm..gue study lagi lorr masa tu..mana la sempat kan nak pikir sal baju2 raye nih..(chewahh..) hahaha

My 1st choice!
0wh..patung ini kelihatan sangat ayu..akan ayukah gue nanti? hihihi =P
My sis pon bagi respon yang positif gak sal baju nih..yang hampehnye, awat owner butik nih xreply2 lagi msg gue..masih available kah anda? huu T.T

My 2nd choice!
i pilih yang hujung sekali, kaler merah punya~ hee cantiknye..tapi, awat my sis cakap xcantik langsung! huk3, hatiku sangat terguris dengan kata2 beliau sebentar tadi..wu3, T.T

My 3rd choice!
saye berkenan yang kaler biru..oleh sebab tiap2 tahun, baju raye kitorang xpenah lebih dari 2 pasang, saye nak replace yang nie ngan yang 1st choice tadi tapi my sis cakap yang nie pon xlawa..ape nie..huk3, T.T

yang nie pon lawa..>.<

yang nie pon sama..lawanye..>.<

p/s : 1st taem nak try beli baju raye secara on9..cantikkah bebaju ini? saye perlu berani menanggung risiko..lau memang cantik cam gegambar ini, i'm lucky~ lau x cantik, buat2 cantik jela yer EmMa ChaN! (padan muka hang) sob3, >_<

No comments: