Monday, April 11, 2011

Kerinduan

Huu..rnie gue kerinduan coz gue x p keje..malas ker?

Bukan malas ok!

Dah tu?

Saye x sihat cikgu..hek elleh, macam la Cikgu Zati kesah hang sihat ke x sihat..kui3,

Ok, cukup..

Gue da rasa xsedap badan sejak malam tadi lagi..sehinggakan my dear sms jam 4 a.m pon gue terdaya lagi nak reply..kalau hari2 yang laen, haram gue nak reply..tido m**i wei..hahaha

Bangun pagi2, gue quatkan jugak diri gue yang x berapa nak quat nie mandi manda cam biasa..Oleh sebab keinginan untuk p kerja sangat tidak setanding dengan keinginan nak berehat dirumah, gue sms jer bos inform gue nak minta cuti..1st taem tau amik cuti sebab x sihat..huk3,

Seharian gue habiskan cuti gue dengan terlantar atas katil..perasaan best dan xbest bercampur aduk..perasaan rindu begitu membuak2..Dear, I miss U So Much~ >.< Sms dan Call sangat tidak mencukupi tahu..T.T (sangat tamak haloba, nak berkepit jer 24jam) hahaha =P

p/s : rindu punya pasal, sakit ini ku ketepikan dulu..jom bersiap2 p Pasaraya Hero cari barang dapo ngan my dear..hee ^^

No comments: