Thursday, March 8, 2012

Lagi Lagi Badminton..=P

Isnin lepas kitorang p lepak kat taman tasik permaisuri lagi..da berkurun rasanya kitorang x p lepak kat taman tasik permaisuri tuh..nak buat macam mana kan, masing2 ada komitmen masing2..(ayat macam pasrah aje) uhuhu, xde maknanya nak ber-pasrah2 bagai..bak kata patah2, redha itu ikhlas, pasrah itu menyerah..(motif taruk dialog cite ombak rindu?) err..entah~ hee

Oh ya, kalo tak silap, ari ahad pon kitorang ade jugak p lepak2 kat taman tasik permaisuri nih.. entah macam mana la gue boleh terlupa..hihi tapi ari ahad tuh, gue juz temankan aje c eraziwan nih p berjoging-jogingan..maklumlah, kepenatan berhujung minggu bersama family masih lagi belum hilang..so, gue duduk aje la kat bangku dekat2 situ sesambil cuci2 mata..hehehe

Nak dijadikan cite, isnin lepas gue tetiba rasa teringin nak maen badminton..mau tak teringin, berminggu2 jugak la gue xsentuh c raket dan c bulu tangkis nih..so, alang2 masa da mengizinkan kami untuk ber-exercise di petang2 hari begini, apa tunggu lagi kan? kebetulan pulak taem tuh bb c eraziwan nih ade dalam poket die, sambil menyelam minum air ler jawabnye~ hehehe

hye!
nama saya emma chan,
nama anda?
=P

err..hye..
nama saya eraziwan,
selamat berkenalan..
=')

okeh,
berposing sudah, berkenalan pon sudah..
cukup sudah membuang masa, moh kita mulakan permainan nih moh..=P

kecik tapak tangan, nyiru saya tadahkan..
moh mulakan permainan nih moh, saya da ready nih..
=')

0o0o..da ready yer,
moh kita pakat2 tengok samada langit tuh tinggi ke rendah, moh..
ngeh ngeh ngeh =P

tak perlu bersusah payah nak tengok langit tu tinggi ke rendah..
tengok gambar nih pon da tau sape yang tinggi sape yang rendah..hahaha
@#$%^&&*
ini yang buat gue hangin nih! >..<'

Huh, penat tol maen badminton nih..sakit2 sendi di tangan gue nih pon belum pun sembuh lagi, apa boleh buat, da lama sangat tak pekena penangan badminton kan, beginilah jadinya~ uhuhu tapi nih di kira okey lagi la kalo nak dibandingkan dengan masa mula2 pekena penangan badminton ritu..3 ari 3 malam gue terpaksa menahan kesakitan yang boleh tahan jugak la azabnya tu..err, hehehe


28 comments:

faiz fakhirin said...

nanti tahun depan dtg amik borang thomas ngn uber yer...terlupa nk send...hehehe

Sarah Mohd Saleh said...

amboi bposing die dgn raket badminton tuh.hihi

Tihara said...

akk dah lama tk main badminton..kecik2 dolu ske :)

RealNS said...

wahh ! kiter dah lama tak main badminton :D

naf. said...

wuiyooo.dh lama tak main badminton. hehe

btw, emma,kedai yg jual beg rotan mcm FL tu jauh ke dr tmpt awk?rep kt blog k :)tq

^_^ Zaza Nur Iman said...

wah..mis erma main badminton...nk join gak..hehe :)

mirmashi said...

lama x singgah sini :) . dulu selalu main ngan adik ptg2 . tapi bile asyik kalah , x larat daa . hehe ^^ .

cik aletheea: said...

jauh g men badminton.....
(mcm tau je exact location rumah u kat mane ye ;p)
btw,
polka dot blouse tue...comel.

acheeqa farhana said...

wahhh..sronoknye main bdminton..lame dah tak main..

dlu sblm kerja, hampir tiap mngu main..hukhuk

MaYa MustWany said...

kali trakhir lepak kat tsik prmaisuri ngan arwah.tiap kli lalu dpn tasik,xlalu nak pndang sgt.

nanti da ok2,akan smbung lik jog kat sna tiap pgi mggu.dkat je pun

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

ok siapa pemain badminton yg paling galamer awal 90an?? susi susanti!!

anisalya said...

aik... comel sgt pakaian nak main badmiton?! hehehe...

Juliet_iRa~" said...

wahh berdating smbil beriadah..hee

:)

Style Me Up said...

bestnyer main badminton. saye tak berape minat main badminton ni. minat duk rumah je, makan2 membesarkan badan je. haha.

Mizz ErMa said...

faiz fakhirin : kalo anta pakai courier service je x boleh ke? kui3,

Mizz ErMa said...

Sarah Mohd Saleh : konon2nya dk lepas gian ler tu..ngeh3,

Mizz ErMa said...

Sarah Mohd Saleh : konon2nya dk lepas gian ler tu..ngeh3,

Mizz ErMa said...

Tihara : kecik2 dulu? sebab terpengaruh dengan anak2 sidek ke? hihihi

Mizz ErMa said...

RealNS : sama la kite..baru2 nie aje tetiba jadi bersemangat nak berbadminton..hehe

Mizz ErMa said...

^_^ Zaza Nur Iman : boleh aje, kecik tapak tangan, nyiru sy tadahkan..chewah, hehe

Mizz ErMa said...

mirmashi : kena berlatih selalu la, baru ler kekalahan tuh akan bertukar jadi kemenangan..hehehe

Mizz ErMa said...

cik aletheea : jaoh ke? tak jaoh sgt kot sbb 10min aje jaraknya dengan umah..hehe cantik ke baju polka tu? myb sebab tu baju sponsor kot? ngeh3,

Mizz ErMa said...

acheeqa farhana : 0o0o, yeke..kiranya sebab bz sangat dengan keje lah yer..len kali spend lah masa skit utk bersenam mcm sy nih..chewah, hehe

Mizz ErMa said...

MaYa MustWany : yeke, bila da ok nanti, moh ler maen badminton sama2..=)

Mizz ErMa said...

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) : err..tak penah dgr la pulak nama c susi susanti itu..hehe

Mizz ErMa said...

anisalya : maklum ler, balik aje dari ofiz terus p serbu taman tasik..hehehe

Mizz ErMa said...

Juliet_iRa~ : err..berdating sambil beriadah ke macam nie? lebih kurang ler kot..hehehe

Mizz ErMa said...

Style Me Up : tu minat yang tak bape nak sihat tuh..moh pakat2 ikut jejak langkah sy nih moh..hehehe

C.L.I.C.K.2