Monday, March 26, 2012

Sabtu Yang Padat~

Uhuhu..sabtu gue yang lepas tersangatlah padat okeh..rasa macam sekelip mata aje sabtu yang gue dk tunggu2 itu berlalu pergi..oleh sebab sabtu lepas c eraziwan keje dan gue pulak x keje, so gue p la temankan die breakfast kat area ofiz dia a.k.a area ofiz lama gue tu..hik3, biasa kalo gue pon keje jugak, kitorang akan p breakfast kat area ofiz gue aje..tetiba rasa rindu pulak dengan keje2 yang berlambak kat ofiz lama..hm,

Nak dijadikan cite, pagi tuh gue macam biasalah kan, bangun pagi gosok gigi guna kodomo lion..lepas pekena mee goreng mamak sepinggan, gue pon balik ler umah dengan niat di hati nak sambung aje tido tu sementara tunggu pukul 12.30 untuk p jenjalan cari barang + makan angin dengan c eraziwan..tup2, sesampai aje kat umah, boleh pulak mata nih tak mengantuk..ceh, rosak plan hujung minggu gue.. T~T

ini lah dia kaen net hitam yang gue beli untuk dijadikan veil majlis bertandang..maklum ler, dress hitam, veil pon of coz ler kaler hitam jugak~ =P lepas tu, taem dk pusing2 kat jalan tar, gue berkenan kat satu tudung kaler putih nih, gue pon teruslah kebas untuk dijadikan tudung akad nikah + majlis bertandang nanti..beli awal2, sempat ler gue nak jahit labuci2 sikit..bijak bukan? ;3

taem gue dk temankan c eraziwan nih pusing2 kat bahagian elekrik + elektronik, entah macam mana boleh pulak terselit kedai buku kat situ..ya ampun, tak sangka pulak gue kat sogo nih pon ade jugak jual komik? yahoo~ biasa, gue terpaksa ulang alik p mid valley semata2 nak cari komik anak sateria nih..lucky bangat lah~ hehehe =D

nih pulak koleksi terbaru gue, atau dengan lebih tepat lagi, koleksi terbaru daripada c eraziwan kepada gue..mungkinkah disebabkan tak lama lagi kami bakal menempuhi alam berumah tangga, so dia nak gue tukar selera daripada membaca komik + novel aje, apa salahnya kalo baca jugak majalah2 kewanitaan seperti ini untuk menambahkan ilmu pengetahuan? hm..mungkin~ huhuhu


21 comments:

Unknown said...

haha pasnie emma dah kene tukar kegemaran..tak leh lah selalu bace komik lagikan..haha :D

Cikpijaaa said...

waahh~ dah nk jd isteri kan? kena la baca majalah yg berunsurkan kewanitaan ckit. mana boley baca komik dh. ngee :DD

Juliet_iRa~" said...

wahh banyak dah persiapan ni...hee..bagusla nt tak kelam kabut kan..:)

jahit baik2 tau!nt nk tgk..heee

pss : jgn xsangka!haha ;p

The Fakhirin said...

bila usia meningkat...bertukarlah majalah..hahaha

Crazy Dolphin said...

Rajinnya nak jahit-jahit ni.

mesti cantik kan nanti?heheh ;)

Tunjuk gambar tauu kawan.

dah nak kahwin ,bahan bacaan pun kenalah semkain matang.hihihi xD

HeNRieTTa JoSe said...

sweetnye...siap belikan majalah wanita...majalah ini memang bagus..banyak info utk gadis, istri dan ibu...

Zehan Ilyana said...

hehehe..lepas ni dah nak masuk alam baru dah ni..komik da boleh ditinggalkan..hahaha

uyaitusaya said...

:) seronoknya dy.....^^

Zaza Iman said...

hepi tgk emma.. tahniah :)

adda siempre said...

kreko pah mna loni ma?hahaha

Mizz ErMa said...

emy zulaiha : ala, mana boleh macam tu sebab komik nih tak de tandingannya tau..hehehe

Mizz ErMa said...

CiK FizA : err..err..nampaknya lepas nih kena spend masa lebih skit ler untuk baca majalah2 macam tu..kui3,

Mizz ErMa said...

Juliet_iRa~ : ha ah, betul tu..sbb sy pon bukannya ada banyak masa sangat..skit2 lama2 jadilah bukit kan..hehehe

Mizz ErMa said...

faiz fakhirin : mungkin lepas2 nih, terpaksa layan majalah pa & ma pulak, tak sape yang tau kan..hahaha

Mizz ErMa said...

H.S : hehehe, tak dinafikan minat menjahit tuh mmg ada dlm diri nih..=D

Mizz ErMa said...

HeNRieTTa JoSe : itu la pasal..resepi pon ade, tetiba rasa semangat nak memasak tuh berkobar2..hik3,

Mizz ErMa said...

Teenager Housemaid : sayang isteri tinggal tinggalkan, sayang komik layan layankan..hehehe

Mizz ErMa said...

uyaitusaya : lebih kurang la..hehehe

Mizz ErMa said...

^_^ Cik Zaza House : tol ke? hihihi thanks dear~

Anonymous said...

faktor perubahan matang tuh..

Mizz ErMa said...

MaYa MustWany : matang lah sangat mas 0i..kui3,