Sunday, June 19, 2011

I'm Totally In Love with.....

Lawyer Seo In Woo..!! huk3, Oppa! Saranghae~~ (nih sememangnya pengakuan berani mati gue! hope my dear xkan tarik muka dengan gue lepas nie..T_T) hehehe

Lau xsilap gue, cite nih mula disiarkan kat Channel 715 beberapa bulan yang lepas kot.. since sekarang da episode 17, maksudnya da 4 bulan ++ rupanya gue follow cite nih..>_<

Lawyer Seo yang tersangatlah nsem + gentleman.. kalo c Ma Hye Ri leh caer, gue apatah lagi..hihihi +_+

gue lebih suka adegan dimana Seo In Woo akan selalu tersenyum melihat gelagat Ma Hye Ri yang naif itu.. >.<

masa nih Seo In Woo tengah tekun meneliti laporan berkenaan kes pembunuhan bapak die kot? serius bangat..chaiyok oppa chaiyok~

uhuk..kebahagiaan jelas terpancar di wajah hero + heroin ini..i jeles tahu..=P

da sah bergelar pasangan kekasih..sebelum2 nih teman tapi mesra jer kot? hehehe (romantik tol)

Seo In Woo + Ma Hye Ri sememangnya pasangan yang secocok..

pose yang teristimewa untuk c Emma Chan..(kata c Seo In Woo) hee

ekspresi muka yang serius lagi..

adegan yang menyentuh perasaan..lau xsilap, masa nih diorang da sedar yang diorang saling mencintai tapi atas sebab2 yang tertentu, perasaan itu terus dirahsiakan daripada satu sama laen..

wow..Seo In Woo nak kasi gue bunga la..hehehe

sebagai pic penutup, gue taruk yang romantik2 skit sebagai kenang-kenangan percintaan mereka..=)

Oleh sebab kadang2 gue ade jugak termiss cite nih coz ade hal2 yang xdapat nak dielakkan, gue pon terpaksa lah amik jalan alternatif yang laen iaitu tengok balik episode yang gue termiss itu secara online..hehehe

Alang2 da tengok online tu, gue tengok jela dari episode 1st sampai last kan.. hah, amik ko! dari petang semalam sampai ke subuh gue dk mengadap cite nih tahu..semangat betul! hihihi =D

No comments: