Sunday, June 12, 2011

kesampaian Akhirnya~~

Akhirnya! menjadi jugak plan gue mau p dating dari pagi hingga ke petang~ hehehe thanks a lot to c eraziwan razab coz sudi merealisasikan permintaan gue yang tidak kesampaian sejak minggu lepas! =D

Entah gue yang terlalu teruja, ataupun ianya hanya satu kebetulan..pagi tadi, boleh pulak gue tetiba terbangun jam 8.00 a.m! uhh..tersangat awal di pagi hujung2 minggu begini tahu..hihihi

Disebabkan terlalu awal, sempat la jugak gue sambung tido lagi n bangun balik setengah jam kemudian..(taem bangun pagi nak p ofiz, xpenah2 pulak gue rasa bersemangat cam tadi) =P

Sampai kat T.S lebih kurang jam 10.10 a.m, terus p serbu kaunter GSC..kitorang bukan maen lagi bersemangat nak tengok citer KL Gangster tahu, tup2..kaunter xbukak pon lagi..uhuk..

bila da berjaya dapatkan tiket wayang setelah 20 min menunggu, tanpa membuang masa kitorang terus p serbu McD untuk mengisi perut yang teramatlah kebulur ini..>_< (maklumlah, xcited sangat bangun pepagi kan)

c eraziwan nih, gue yang punya tahu..hahaha (motif taruk statement cenggitu??) err..=.='

 
sesungguhnya, pembaziran berlaku di mana-mana..T_T

Malek, u r da best! (Abang Long Fadil t0o) =D

c eraziwan yang teruja nak naek monorail..1st taem la katakan..(mentang2 la hang da 2,3x naek c monorail tu) hihihi

Awal plak gue balik rnie..maklumlah, pepagi lagi kua umah kan.. (xde la pagi sangat..lau xsilap, jam 9.30 a.m kot?) len kali nak kua jam 8.00 a.m..agak2 berjaya x? h0h0h0 ^0^

p/s : haa sudah..14hb nih gue ade test JPJ..da 2 minggu gue xpegang stereng..entah macam mana la agaknya test JPJ gue tuh..redha jela..huk3, >_<

2 comments:

Anonymous said...

saya suka coolblog coklat..pancake tu try mkn dgn mentega saja..mesti best..kalau mkn dgn sos dia tu x bape sdp haha..

Mizz ErMa said...

sy suka cool blog chocolate sebab da terikut2 sangat dengan cik zoey.. (kantoi suda) hehehe tapi, yang tang mentega tu, sy kureng..hee