Sunday, June 26, 2011

Wedding..uhuk, swit bangat~

Err..lau xsilap gue, koleksi gambor2 nih pon tergolong dalam kelompok yang belum basi lagi walaupun kejadian ini telah berlaku pada hari raya yang ke-3, bulan september tahun lepas..kot? hehehe

Memperkenalkan, wedding teman gue a.k.a ex-classmate gue a.k.a ex-rumet gue a.k.a ex-housemate gue a.k.a officemate gue a.k.a bestie gue sejak sem 2~ hehehe diorang nih memang swit kapel sejak alam persekolahan lagi..congrats ye korang..=)

Wedding nih kitorang pegi ber-4..gue + cik sal + cik enie..sorang lagi lak dak ofiz gue yang merangkap photographer sambilan..tapi kebanyakan gambor yang ada dalam simpanan gue, sume nya hasil air tangan gue sendiri tahu..hehehe =D

sampai jer kat umah pengantin, terus p serbu bilik pengantin.. masa nih pengantin belum siap2 lagi..so, xdapat la den nak bergambor dengan pengantin bwu kat bilik pengantin nih.. dapat bergambor dengan bakal2 pengantin bwu pon jadi la..hehehe

siyes, majlis nih memang best.. gue suke pengantin punya mekap, pengantin punya pelamin, pengantin punya bilik, pengantin punya makan2.. tapi2, pengantin punya hubby xtermasuk yer..hahaha =P

bwu gue tau macam nie rupanya perasaan menghadiri majlis kawen teman bersama teman2.. sebelum2 nih, gue cuma temankan teman @ kakak2 gue menghadiri majlis teman2 diorang jer..

nih lak koleksi dibelakang tabir kitorang.. (belakang tabir la sangat!) err..=.=' hihihi kebanyakan gambor nih, officemate gue yang ambik..konon2 candid la tu kan..tapi, gue tengok cam nice jer~ hee =D

Sepatutnya pengantin ade 3 persalinan, tapi kitorang sempat bergambor ngan 2 persalinan jer.. terkilan gak la kan coz kitorang xsempat nak follow majlis nih dari A sampai Z..tapi, nak buat macam mana..masa x mengizinkan lor..>_<

Lau dizinkan, tahun depan salah sorang daripada kitorang akan ade yang nak makan nasi minyak..hehehe (sape makan madu, die la yang rasa manisnya kan, x gitu cik enie?) hehehe =P

Lau xsilap gue lagi, sekarang nih pengantin sedang menghitung hari menunggu kelahiran cahaya mata mereka yang pertama..(padahal, hari tu lambat lagi sebab sekarang baru jer pregnant 5 bulan..hehehe) mesti best kan..nanti, umah diorang xkan sunyi lagi..=)

4 comments:

Anonymous said...

pi wedding kita pun mesti rasa nk kawen kan haha

Mizz ErMa said...

kalau cik zoey da sampai seru, jgn lupa jemput sy..hehehe

Anonymous said...

eh kalau ya saya jemput punya..tp masalahnya bila? wuwuwuwuw...

Mizz ErMa said...

bila? bila kedua2 pihak da kasi lampu hijau la..=D