Saturday, June 18, 2011

Sepetang Bersama~

Seperti yang dirancang, petang tadi kami a.k.a gue dan c eraziwan mau menemani keluarganya a.k.a mak mertua c eraziwan + abang2 ipar gue+ kakak ipar gue c eraziwan + bakal kakak ipar gue c eraziwan jalan2 makan angin di Sogo & Jalan Tar.. walaupun rasa cam agak segan, namun gue cekalkan juga hati ini untuk turut serta memeriahkan suasana..ceh wah..kui3,

sesi menunggu kekasih gelap cerahku tiba..(mentang2 la rnie hang siap awal!) err..=.=' hehehe

diwaktu petang begini, haruslah mengisi perut terlebih dahulu sebelum memulakan perjalanan..^^

kita pekena nasi kukus ayam goreng berempah dulu yer.. sedap memang sedap, p xtau la nape gue x berjaya pulak nak menghabiskannya..nasib baek ade *tut*..xde la berlaku pembaziran sangat kan..=P

sementara menunggu ketibaan lrt, kami pon ape lagi kan.. buat jela ape yang patut untuk menghabiskan masa yang terluang..hehehe =D sekali haa, terjumpa abang ipar c eraziwan la pulak dalam lrt..huhuhu (privacy da xde) =P

biasa la bila da jauh berjalan tu, pemandangan pon mesti la luas kan.. nak dijadikan cite, boleh pulak gue berkenan dengan bekas hantaran nih..nak beli, masih terlalu awal..lau nak booking dulu boleh x? hik3, >_<

bila line da clear skit, mula la kan..hehehe taem nih mak mertua c eraziwan xde.. off ke toilet jap..gue pon ape lagi..berehat la sebentar bersama kit-kat sony junior..=D

sesi beramah mesra bersama mak mertua c eraziwan..(mesra ker?) err..entah ler.. kui3,

time's up! masa untuk pulang..uhuk, sangat penat tahu.. tapi, best jugak la leh lepak ramai2 macam tadi walaupun agak kekok..huhuhu biasa la, 1st taem katakan..hehehe 

alang2 lrt nih xde orang sangat, gue pon ape lagi..teruslah buat stesen lrt nih macam rumah sendiri..kui3,

uhuk..perbezaan yang amat ketara dengan gambor diatas yer..dear c photographer, sila asahkan skill anda.. jika xmampu jadi setajam gue, cukuplah sekadar tiada gegaran pada gambor2 yang anda ambil..=P

No comments:

C.L.I.C.K.2