Saturday, June 18, 2011

Sepetang Bersama~

Seperti yang dirancang, petang tadi kami a.k.a gue dan c eraziwan mau menemani keluarganya a.k.a mak mertua c eraziwan + abang2 ipar gue+ kakak ipar gue c eraziwan + bakal kakak ipar gue c eraziwan jalan2 makan angin di Sogo & Jalan Tar.. walaupun rasa cam agak segan, namun gue cekalkan juga hati ini untuk turut serta memeriahkan suasana..ceh wah..kui3,

kita pekena nasi kukus ayam goreng berempah dulu yer.. sedap memang sedap, p xtau la nape gue x berjaya pulak nak menghabiskannya..nasib baek ade *tut*..xde la berlaku pembaziran sangat kan..=P

biasa la bila da jauh berjalan tu, pemandangan pon mesti la luas kan.. nak dijadikan cite, boleh pulak gue berkenan dengan bekas hantaran nih..nak beli, masih terlalu awal..lau nak booking dulu boleh x? hik3, >_<

sesi beramah mesra bersama mak mertua c eraziwan..(mesra ker?) err..entah ler.. kui3,

alang2 lrt nih xde orang sangat, gue pon ape lagi..teruslah buat stesen lrt nih macam rumah sendiri..kui3,

No comments: