Wednesday, June 22, 2011

Need A New 0ne..

Uhuk, semalam gue bukan maen ag excited nak update c sweet + sour nih.. taep2 punya taep, hah amik ko! 4 perenggan tu.. bila da tiba turn untuk upload pic, uhuk..c card reader gue nih xboleh nak detect lak c memory card gue..panas beb..

Oleh disebabkan gue nih jenis yang xmudah nak berputus asa (yelah tu..=P) gue cekalkan jugak ati nih untuk cuba lagi, cuba lagi dan cuba lagi.. last2, huh.. c card reader nih memang da boikot gue habis habisan! uhuk, sakit ati mak nak..

Esokannya lak, gue try lak sumbat c card reader tuh kat pc ofiz gue (semangat xsemangatnye gue) konon2, think positive la kan..mana la tau c lappy kat umah xboleh nak detect, pc kat ofiz no hal kan.. last2, ah! c card reader nih memang da xleh nak pakai da..hampeh tol!

Besok gue ade keje kat lua lagi..nanti nak p carik c card reader yang baru kat tesco, lepas tu nak p buat passport kat Imigresen, lepas tu nak p buat mykad baru kat JPN..lepas tu..ok, cukup2..(bape banyak lepas tu daa) err..hehehe =D

No comments: